حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس دیوان عالی کشور به همراه معاونین با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضائیه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۲۵ نفر از مراجعه کنندگان پرداختند و دستورات مقتضی را صادر نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: تقاضاهای مکرر اعاده دادرسی در بسیاری از موارد ضرورت ندارد؛ گاهی فردی  در پرونده ای 12 مرتبه تقاضای اعاده دادرسی مطرح می کند، این موضوع برای دستگاه قضایی مشکل آفرین است و باید ساماندهی شود.
دکتر امانی شلمزاری در جلسه کارگروه تخصصی شعب حقوقی در ارتباط با قانون جدید شوراهای حل اختلاف گفت: قضات محترم شعب حقوقی پیرامون اشکالات این قانون به بحث و بررسی پرداختند و مقرر شد نواقص و اشکالات موجود احصا و با تهیه گزارش، آن را به محضر ریاست محترم قوه قضائیه اعلام نمایند.
نسیم مقصودلو خواهر تتلو در یک استوری تند به خبر آزادی برادرش با وثیقه واکنش تندی نشان داد که در ادامه می بینید.
فرمانده پلیس راه کندوان از سقوط چندین مورد سنگ از ارتفاعات محدوده کف هزار چم خبر داد.
مقام قضایی از متهم خواست تا حقیقت را بگوید که زن جوان باز هم مدعی شد که او قرص را نداده است. پاسخی که تبدیل به سؤال بعدی شد و قاضی صفری پرسید در لحظه حادثه به‌غیراز او و کودک هیچ‌کس دیگری در منزل نبوده است، باید یک نفر قرص را به کودک داده باشد که متهم سکوت کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: وقتی مقام قضایی، پرونده‌ای را با قید دستور مشخص و دقیق به ضابط ارجاع می‌دهد، پیگیری‌های لازم را به عمل آورد که ضابط در وقت مقتضی، اقدامات لازم را در قبال آن پرونده ترتیب دهد و در این امر هیچگونه تأخیر و تعللی وجود نداشته باشد.