حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دکتر انصاری معاون دیوان عالی کشور گفت: صدور آراء وحدت رویه در دیوان‌ عالی‌کشور، نقش بسیار مهمی در اجرای هر چه بهتر عدالت و جلوگیری از سلیقه‌ای اجرا شدن قانون دارد، آرای وحدت رویه در حکم قانون است و از استنباط های مختلف و متفاوت قوانین توسط قضات جلوگیری می کند.
سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران ـ شمال و محور کندوان توضیح داد.
رئیس دیوان عالی کشور در جلسه شورای معاونین گفت: حضور غرورآفرین مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را نشانه ولایتمداری و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب داشته و اظهار کرد: امیدوارم رئیس جمهور جدید راه شهید جمهور را با قدرت هرچه تمام ادامه دهد.
رئیس پلیس اماکن فراجا گفت: پلیس اماکن موافق فعالیت اتاق‌های فرار است اما بهتر است به جای استفاده از محتواهای ترسناک در این اتاق‌ها از محتواهای فکری و کمدی استفاده شود.
دادستان تهران با اشاره به مهلت استانداردسازی محصولات تولیدی به یک شرکت خودرو سازی گفت: این شرکت مکلف شد تا پایان سال جاری، استانداردهای ۸۵ گانه را در مورد کلیه محصولات خود اخذ و هر ماه گزارشی از روند پیشرفت اقدامات صورت گرفته را به این دادستانی گزارش کند.
رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق موادمخدر شیشه که در استان تهران و شمال غرب کشور فعالیت می‌کرد خبر داد و گفت: در این عملیات تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر و ازآنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد.

افزایش پدیده خودکشی در عراق موجی از نگرانی در میان مردم و کارشناسان اجتماعی به وجود آورده است به طوریکه آمارها نشان می‌دهد 7 مورد خودکشی ظرف 72 ساعت گذشته در مناطق مختلف روی داده است.
همزمان با هفته قوه قضاییه، رییس کل دادگستری استان، معاونین رییس کل، دادستان مرکز قزوین و اعضای شورای قضایی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار کردند.