حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده فراجا سرعت فراتر از حد مجاز، انجام حرکات حادثه ساز و ... را از جمله خط قرمزهای پلیس میان تخلفات رانندگی برشمرد و گفت: در صورت مشاهده ماموران، حتما خودروی متخلف متوقف و از ادامه سفر آن جلوگیری خواهد شد.
رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: روز گذشته اورژانس هوایی استان تهران یک نوجوان ۱۷ ساله که دچار سوختگی بر اثر انفجار مواد محترقه شده بود را نجات داد.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه طرح نوروزی امسال را با شعار " آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت" آغاز می‌کنیم، گفت: تخلفات حادثه‌ساز به عنوان یکی از خط قرمزهای جدی پلیس در طرح نوروزی است و به شدت آن برخورد می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ با تریلر در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی ۲ کشته داشت.
اگرچه هنوز تغییر اعمال‌شده در لایحه عفاف و حجاب به تصویب شورای نگهبان نرسیده، اما یکی از موضوعاتی که در اصلاحات اعمال‌شده در طرح مورد توجه قرار دارد، امکان برداشت از حساب فرد است؛ امری که مشخصا نقض حقوق شهروندی افراد است و بیش از آنکه بازدارنده باشد، منجر به افزایش نارضایتی عمومی خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری گفت: گروه‌های نظارت استانی در خصوص پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده و مواد مخدر با جدیت و دقت نظر و در یک برنامه عملیاتی جامع امر نظارت بر پرونده های جاری در سراسر کشور را پیگیری نمایند.
زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲، حوالی جبالبارز استان کرمان را در عمق ۹ کیلومتری زمین لرزاند.
رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: با تلاش همکارانم ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که با برهم زدن نظم عمومی، اقدام به چاقوکشی، خفت‌گیری، زورگیری، عربده‌کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
رییس پلیس فتا فراجا، میزان کلاهبرداری‌های اینترنتی را حدود ۳۷ درصد اعلام کرد و گفت: بارها در رسانه‌ها تاکید کردیم که سازمان‌ها حتما باید با سرشماره مشخصی که از قبل به مردم ابلاغ می‌شود به ارسال پیامک مبادرت کنند.