نقره‌داغ شدن شرور خیابان زمزم

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد.
تصویر نقره‌داغ شدن شرور خیابان زمزم

به گزارش سایت خبری پرسون، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ مدتی پیش و به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار با استفاده سلاح سرد اقدام به تهدید و قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان خیابان زمزم تهران کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستورکار ویژه ماموران پایگاه دهم پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مسیرهای تردد و محل اختفاء متهم فراری را مورد شناسایی قرار داده و در عرض کمتر از ۱۲ ساعت با شناسایی مخفیگاه متهم و پس از انجام هماهنگی قضائی، او را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ ماموران در بازرسی از محل اختفاء متهم دستگیر شده دو قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و قمه را نیز کشف و ضبط کردند.

زیدی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

463322