حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مهندس پرواز شرکت هواپیمایی وارش در فرودگاه کنارک مشغول کار روی موتور هواپیمای بوئینگ بود که ناگهان به داخل موتور کشیده شد و جانش را از دست داد.
محمد حسین درودی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از قضات دستگاه قضایی را برای بررسی بدون نوبت تخلفات و شکایات انتخاباتی در نظر گرفته ایم.
می‌گفت: «بعد از سکته درد از سرم در تمام بدنم ریخته.» اما برای انتخابات خودش می‌خواست برود؛ با پای خودش! به اندازه چند دقیقه که از خانه دور شدند، چراغ عمرش سوسو زد و کم‌کم خاموش شد...

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: پلیس فتا به هیچ عنوان قصد پرونده سازی برای هیچ شخصی را ندارد اما در موارد حادتر که مصادیق بارز توهین، نشر اکاذیب یا نظرسازی های ساختگی بود تاکنون مطابق بر قانون و با هماهنگی کارگروه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی حدود ۱۰ پرونده تشکیل شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با تاکید بر این مطلب که مکالمه با تلفن همراه در هنگام رانندگی، نمره منفی دارد، گفت: نقص در سیستم روشنایی خودرو هم، تخلف حادثه ساز محسوب می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری گفت: در دیوان عالی کشور با تشکیل کارگروه‌های تخصصی به ویژه کارگروه خانواده که با حضور قضات پیشکسوت و با سابقه حوزه خانواده تشکیل می‌گردد راهکارهای متعددی مورد بررسی قرار گرفته و نظرات خوبی داده شده که انشاء الله تصمیمات اتخاذی را طی بخشنامه هائی به حوزه های ذی‌ربط اعلام خواهیم نمود.

پرونده مرد شروری که به اتهام قتل یک پسر نوجوان در یکی از روستاهای مازندران دستگیر شده، با شکایت چند خانواده دیگر مبنی بر آزار و اذیت پسرانشان توسط قاتل وارد فاز جدیدی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات ۱۰ تن از ساکنان یک ساختمان تجاری - مسکونی در محله یافت آباد تهران خبر داد و گفت که در جریان این عملیات ۳ آتش‌نشان نیز مصدوم شدند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در روز برگزاری انتخابات ۵۸ نفر به دلایلی همچون ایجاد اخلال در شعب اخذ رای و یا درگیری میان هواداران، بازداشت شدند که البته اکثر آن‌ها در پایان همان روز نیز آزاد شدند.

رئیس پلیس راهور فراجا ضمن بیان اینکه موتورسیکلت‌ها باید مراحل سنجش آلایندگی را در مراکز معاینه فنی طی کنند گفت: اگر موتورسیکلتی معاینه فنی نداشته باشد مطابق دیگر وسایل نقلیه اعمال قانون خواهند شد.