حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

روستای آبکار لبد در شهرستان کوهرنگ در فروردین سال ۱۳۷۷ دچار حادثه هولناک شد و بلایای طبیعی یک روستا را در کام خود بلعید.
طبق حکم دادگاه؛

حمید صفت قصاص خواهد شد

دادگاه حمید صفت خواننده رپ را به خاطر قتل ناپدری‌اش مستحق مرگ دانست و حکم قصاص وی صادر شد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای مرخصی یکی از آقازاده‌هایی که در زندان است با بنده مکررا تماس گرفته می‌شد ولی ما برابر آنچه ضوابط و مقررات تعیین کرده است قبول نکردیم.
کلاهبرداری جدیدی در اینستاگرام رایج شده که با ارسال پیامی جعلی ادعا می‌شود فرد قوانین کپی رایت را نقض کرده تا اطلاعات ورود به حساب کاربری وی سرقت شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: از اوایل آبان سال گذشته تاکنون کار دیده‌بانی ملخ صحرایی در سطح افزون بر چهار میلیون و ۵۰۰ هکتار از مراتع این استان انجام شده است.
شهریاری درخصوص زمان مرگ خانم مجری می‌گوید: پزشکی قانونی زمان مرگ متوفی را بین ۳۰ تا ۴۰ساعت قبل از پیدا‌شدن جسدش تخمین زد و این درحالی بود که هیچ‌گونه آثار ضرب و جرح روی بدن وی دیده نمی‌شد.
سردار هادیانفر خبر داد؛

پایان سفر 80 درصد مسافران نوروزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: تا ساعت ۲۴ شب گذشته ۸۰ درصد مسافران به شهرهای مبدأ خود برگشته‌اند و ۲۰ درصد دیگر هم در حال برگشت هستند.
در عملیات پلیس یزد اتفاق افتاد؛

توقف خروج 17 تن مرغ زنده گوشتی از استان یزد

جانشین انتظامی استان یزد از عملیات پلیس در جلوگیری از خروج غیرقانونی 17هزار و 500 کیلو مرغ زنده گوشتی خارج از شبکه توزیع از استان خبر داد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از مردم برای همکاری و همراهی با پلیس در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد و گفت: نوروز امسال برای نخستین بار بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تحلیل تصادفات چند روز گذشته نشان دهنده آن بوده که چهار عامل سرعت غیرمجاز، رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو حین رانندگی علل عمده تصادفات در جاده‌های کشور بوده است.
محمود رضوی مشاور قالیباف در مجلس، و تهیه‌کننده‌ "درباره الی..." فرهادی و "لاتاری" مهدویان، اعلام کرد که بهروز وثوقی به دلایل داشتن پرونده قتل و قاچاق خودش به‌ایران نمی‌آید .
تارنمای شبکه خبری «ان بی سی» دقایقی پیش (صبح پنجشنبه به وقت تهران) خبر داد که تیراندازی در یک مکان تجاری در شهرستان «اورنج» در ایالت «کالیفرنیا» به جان باختن ۴ تن و جراحت دو نفر دیگر منتهی شد.