حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: عملیات قاچاق محموله هشت کیلوگرمی مواد مخدر از نوع شیشه در عسلویه ناکام گذاشته شد.
جسد دو معدن‌کار محبوس در تونل ۴۲ معدن زغال سنگ طزره دامغان پیدا و به عملیات شش روزه جست‌ و جو خاتمه داده شد.
فرمانده انتظامی کاشان گفت: ۸۰۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی از کارگاهی متروکه و غیرفعال در یکی از شهرک‌های صنعتی این شهرستان کشف شد.

دادستان بهارستان از دستگیری مشاور حقوقی شهردار نسیم شهر و ۲ نفر دلال در نسیم شهر به اتهام فساد و رانت در شهرداری خبر داد.
فرمانده انتظامی قم از کشف یک محموله نفت سفید قاچاق به میزان ۲۶ هزار و ۵۰۰ لیتر در این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان دیّر از توقیف یک دستگاه وانت حامل لامپ‌های ال‌ ای‌ دی قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال خبر داد.
صبح امروز یک خودرو پژو 405 در محور جیرفت به راین از پل سقوط کرد.
غریب دوست در گفت‌و‌گو با پرسون مطرح کرد؛

ضرورت تعامل مجلس و قوه قضاییه در مقابله با سوداگران

دبیر انجمن حقوق شناسی بیان کرد: مجلس با همکاری معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه و برگزاری نشست‌های متعدد می‌تواند اقدامات جدی در خصوص مقابله با سوداگران انجام دهد و منافذ سودجویی را در تدوین قانون و آیین نامه‌های اجرایی مسدود کند.
طبق آمار رسمی گمرک در سال گذشته تنها ۶۰۰ دلار صرف واردات رسمی سیگار به کشور شده است اما آن طور که مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور مطرح می کند، سالیانه به واردات ۱۰ میلیارد نخ سیگار به کشور لازم داریم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۰۵ دستگاه ماینر از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمش آباد به ارزش ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای در تحقیقات کارآگاهان پلیس استان و اعترافش به ۳۹ جعل مهرهای مختلف ادارات دولتی و دیگر شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی در اراک خبر داد.

یک زن در مالی که به او گفته بودند، هفت قلو باردار است، هنگام وضع حمل ۹ نوزاد به دنیا آورد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در انبار یک مجتمع اداری تجاری در محدوده میدان حر خبر داد.
فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۲۵۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز (ماینر) به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روز چهارشنبه توسط ماموران انتظامی در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.