حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

نگاه کوتاه به زندگی و مرگ دو قلوهای بهم چسبیده ایرانی؛

لاله و لادن فداکارترین دو قلوی جهان

هفدهم تیر سالروز درگذشت لاله و لادن است. آنها مهربان ترین خواهران دو قلو بودند که حاضر بودند برای زندگی راحت دیگری جانشان را فدا کنند.

دختر جوانی که در خواب مورد حمله یک عنکبوت سمی قرار گرفته بود چیزی نمانده بود که جانش را از دست بدهد.
طرح رعد و کاشف پلیس پلیس های تخصصی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ و سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ کلید خورد.
جزئیاتی از پرونده هواپیمای اوکراینی اعلام شد؛

صدور کیفرخواست برای ۱۰ نفر در رابطه با پرونده هواپیمای اوکراینی

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: در این پرونده برای ۱۰ متهم کیفرخواستی مستدل و مستند در ۲۰۰ صفحه صادر شده که تصمیم نهایی درباره آن‌ها با دادگاه است که مقدمات برگزاری آن فراهم شده و پرونده جهت مطالعه در اختیار وکلا قرار گرفته است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: انفجار و آتش سوزی در منزل مسکونی در خیابان اصفهان شهر قزوین موجب تخریب و خسارت به ۵ مغازه و منزل مسکونی شد.
با انتخاب شدن رئیس دستگاه قضا به عنوان رئیس قوه مجریه با تغییراتی خودکار در قوه قضائیه نیز مواجه شدیم. هر چند که از ماه‌ها پیش نیز این انتظار می‌رفت که با وجود احتمال پیروزی آیت‌ا... رئیسی در انتخابات 1400 شاهد تغییراتی در دستگاه قضایی باشیم.
یکی از مهمترین آمارهایی که در خصوص وضعیت کسب و کار در کشورها منتشر می‌شود، گزارش بانک جهانی در ارتباط با شاخص‌های سهولت انجام کسب و کار است.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

100 دستگاه استخراج بیت کوین غیرمجاز در ابهر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 100 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر کشف شد.

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده سبزوار - نیشابور ۲ کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.