علت تیراندازی پلیس در خیابان سهروردی تهران چه بود؟

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو با شلیک پلیس خبر داد.
تصویر علت تیراندازی پلیس در خیابان سهروردی تهران چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت‌زنی ماموران پلیس خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: هشتم شهریور ماه ماموران کلانتری 104 عباس آباد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان سهروردی شمالی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتور سیکلت که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، پلاک موتور سیکلت به طرز ماهرانه ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا مأموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شده و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راکب موتور توجهی به فرمان‌های پلیس نمی‌کرد ادامه داد: مأموران لاستیک خودروی متهمان را هدف گلوله قرار داده و پس از شلیک پلیس به لاستیک موتور، آن را متوقف و هر دو نفر را دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: از کوله پشتی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، یک عدد پنل ضبط و 7 عدد ضبط کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و 30 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهمان 47 و 35 ساله دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: فارس

509059