حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

اگر سخنان آقای اژه‌ای در عمل به خوبی اجرا شود، یقینا در کاهش آمار پرونده های ورودی به حوزه قضایی کمک بزرگی خواهد شد؛ در غیر این صورت باید نگران روزهای سخت با پرونده های بیشتری بود.
من تأکید کردم که قصد کشتن برادرم را نداشتم و فقط برای دفاع از پسرم به او چاقو زدم و فکر هم نمی‌کردم که این ضربات کشنده باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ساعت ۶:۲۳ صبح امروز گزارشی مبنی بر تصادف مینی بوس با تریلر در جاده پاکدشت و خاتون آباد به شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر اعلام شد.
رئیس دستگاه قضائی روز دوشنبه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه روی نکته بسیار مهمی دست گذاشت و خواهان رعایت تناسب بین جرم، مجازات و قرار‌های صادره شد.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبرداد: انتشار کلیپ تصویری " کتک زدن کودک " در فضای مجازی طی چند روز اخیر مربوط به کشور ایران نیست و این کلیپ در سال 2019 اولین بار در فضای مجازی منتشر شده و مربوط به کشور هندوستان است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از اقدام فوری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر در صدور دستور توقف و جلوگیری از ادامه عملیات اجرایی در ساخت ویلای بلند مرتبه در ارتفاعات قلعه مارکوه رامسر خبر داد.