عامل تیراندازی فومن در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فومن از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی فومن در شهر شیراز خبر داد.

تصویر عامل تیراندازی فومن در شیراز دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ حمیدرضا فیضی امروز سوم مردادماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی وقوع یک فقره درگیری، تیراندازی و زخمی شدن یکی از شهروندان در شهرستان فومن، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد عامل اصلی درگیری با شلیک گلوله توسط سلاح گرم یکی از اقوام خود را زخمی کرده و قبل از حضور ماموران از محل متواری شده است، افزود: برابر بررسی‌های تکمیلی پلیس محل اختفاء متهم ۳۰ ساله و همدستش در شهر شیراز شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با اخذ نیابت قضایی به استان فارس عزیمت و پس از دستگیری، متهم و همدستش را به شهرستان فومن منتقل کردند، گفت: با اعتراف متهم، همدست دوم وی نیز در شهرستان فومن دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی به همراه هفت فشنگ اسلحه مربوطه از مخفیگاه‌اش کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس با قدرت و اشراف کامل با هرگونه ایجاد ناامنی و قدرت‌نمایی مقابله می‌کند تا امنیت و آرامش را برای شهروندان به ارمغان آورد.

منبع: ایسنا

727938