حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

در هفته قوه قضائیه قرارداریم و این مناسبت را بهانه می‌کنم تا تبریک بگویم به همه مسئولان و کارشناسان صادق این قوه که در جهت تحقق عدالت قضائی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه با اشاره به بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ۱۱۰ روزی که وی در آلمان بازداشت بود از تمامی امکانات محروم شده بود و مورد بازرسی‌های تحقیرآمیز قرار می‌گرفت و حتی قرآن و جانماز در اختیارش قرار نمی دادند.
اخیرا رئیس سازمان بازرسی کل کشور - آقای خدائیان- در حضور رئیس محترم قوه قضائیه پرده از فساد سازمان یافته‌ای در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاونی روستایی برداشت.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: رویکرد و اقدامات دولت جدید در اجرای قوانین و مقررات به ویژه در حوزه صیانت از محیط زیست امیدوارکننده است و همکاری و تعامل خوبی بین قوه قضاییه و قوه مجریه به وجود آمده است.

حامد رییسی روز پنجشنبه اظهار داشت: پرواز ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح امروز تهران به جیرفت در حوالی استان یزد به دلیل نقص فنی از ادامه مسیر انصراف داد و مجدد به فرودگاه مبدا، مهرآباد تهران بازگشت.
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی، «ترکیدن لاستیک هواپیما» را به عنوان عامل بازگشت و فرود اضطراری پرواز امشب مشهد - یزد در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اعلام کرد و گفت: همه مسافران در سلامت کامل هستند.