حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک مجتمع درمانی ۷ طبقه در خیابان آفریقای تهران خبر داد و گفت: حریق از اسپیلت کولرگازی ایجاد و به تجهیزات و صندلی‌ها منتقل شده و دود غلیظ طبقات را دربرگرفته بود.
دزد سابقه داری که با همدستی یک جوان ۲۱ ساله به غرفه های میوه در میدان بار سپاد دستبرد می زدند، به سرقت سبدهای میوه اعتراف کردند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کشور درباره برخورد با هنجارشکنان در جامعه گفت: قرارگاه فرهنگی اجتماعی پلیس از ابزارهایی برای کنترل و تذکر دادن به این افراد استفاده می‌کند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: به مشکلات دانشجویان درگیر شده در دانشگاه آزاد واحد تبریز رسیدگی شده است.
نگاهی به عملکرد یکسال اخیر قوه قضاییه نشان می دهد حرکت رو به رشدی که در این قوه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای آغاز شده بود همچنان با جدیت پیش می رود. این گزارش مروری کوتاه بر یکسال عملکرد دستگاه قضا در سالگرد گرامی داشت زحمات کارکنان این قوه است
فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

دستگیری 7 باند سرقت حرفه ای

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در مدت یک ماه گذشته تاکنون از سوی اداره آگاهی نیروی انتظامی فارس 7 باند سارقان حرفه‌ای دستگیر شدند.
مسئول آتش‌نشانی و امداد نجات شهر شمشک دربندسر گفت: در اثر ریزش چاه یکی از مقنی‌ها در چاه زیر آوار گیر می‌کند که پس از دو روز تلاش نیرو‌های امداد با جسم بی جام فرد مواجهه و آن را خارج کردیم.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش با اشاره به التهاب‌ آفرینی برخی افراد و گروه‌های مغرض با سوء استفاده از وقوع زلزله از مردم خواست هوشیاری خود را نسبت به چنین جوسازی‌هایی حفظ کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش تصادفات در این کلانشهر گفت: پایتخت در سال گذشته به دلیل کاهش تصادفات در رتبه اول کشور قرار گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه در همایش سراسری قوه قضاییه بیان کرد: در حالی که جهان بین دو قدرت شرق و غرب مادی تقسیم شده بود کسی گمان نمی برد یک نهضت دینی بتواند بدون وام گرفتن و بدون اتکا به شرق و غرب پیروز شود.

امام جمعه گندمان گفت: با حضور پرچم بارگاه امام رضا (ع) و خدام رضوی در زندان این شهر، اولیای دم به حرمت این پرچم از قصاص صرف‌ نظر کردند و مانع اعدام قاتل شدند.