حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری سارق مسلح و به‌عنف فرا استانی در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر خبر داد.
روز گذشته زن جوانی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از پرستار خانگی مادرش به اتهام قتل و سرقت پول و طلا های مادرش شکایت کرد.
براساس گزاش مجلس، مهندسان ناظر و طراح پروژه متروپل در سال ۹۸ در نامه‌ای خطاب به شهرداری منطقه‌ی یک آبادان اعلام انصراف خود را اعلام نموده و درخواست توقف عملیات ساختمانی تا تعیین مهندسان طراح و ناظر جایگزین داشتند.
در پارکینگ یک مرکز تجاری در تهران؛

تجاوز پسر جوان به زن شوهردار

پسر جوان که متهم است زن متأهلی را در پارکینگ یکی از مراکز تجاری بزرگ غرب تهران مورد تعرض قرار داده در دادگاه کیفری محاکمه شد.
روز گذشته در خیابان طبرسی مشهد مردی حدود 40 ساله از بالای در حیاط وارد یک منزل مسکونی نقلی شد و از پسر 13 ساله ای که داخل حیاط بود خواست مادرش را صدا بزند. در این لحظه ناگهان مادر نوجوان پشت پنجره آمد تا با آن مرد آشنا صحبت کند ولی او ناگهان اسلحه کلت را بیرون کشید و گلوله ای به دست زن جوان شلیک کرد.
ساعت ۵ بعدازظهر بیستم مرداد جوان ۱۹ ساله ای وارد یک میوه فروشی در بولوار معلم مشهد شد و از فروشنده خواست به خاطر این که اینترنت ندارد و دچار مشکل شده است با خط تلفن خودش برای او تاکسی اینترنتی بگیرد ولی میوه فروش با بهانه‌ای از تماس با تاکسی اینترنتی خودداری کرد.
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی احتکار شده و دستگیری یک هزار و ۴۲۴ متهم طی ۲۰ روز گذشته در کشور خبر داد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت بیان کرد: ۴۶ نفر از اراذل و اوباش در طرح ضربتی برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را دستگیر کردیم.
محکومیت مهرشاد سهیلی به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت، پرداخت جزای نقدی و رد مال قطعی شد. دادگاه تجدیدنظر پس ازرسیدگی به اعتراض و پرونده مهرشاد سهیلی حکم دادگاه بدوی را تائید کرد.