حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس کل بیمه مرکزی در نشست مشترک با رئیس پلیس راهور فراجا:

اپلیکیشن مشترک بیمه و پلیس رونمایی می‌شود

صبح امروز در نشست مشترک پلیس راهور فراجا و بیمه مرکزی زمینه همکاری‌های مشترک بیمه و پلیس در راستای کاهش تصادفات رانندگی و پرداخت آنلاین خسارت به زیان دیدگان حوادث رانندگی بررسی شد.
سخنگوی جبهه اصلاحات تصریح کرد: با توجه به صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده آقای تاجزاده به دادگاه تصمیم گرفته شد با رئیس قوه قضائیه مکاتبه و نگرانی‌های موجود در رابطه با این موضوع به ایشان منعکس شود.
تاج زاده به سه عنوان از جمله تبانی علیه امنیت ملی متهم است که با توجه به تفهیم اتهام متهم و پاسخگو نبودن تاجزاده در خصوص اتهاماتی که با ذکر مصادیق و مستندات به وی در دادگاه وارد گردیده رئیس دادگاه ختم رسیدگی را اعلام کند تا در مهلت قانونی مقرر نسبت به صدور رای اقدام کند.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پرونده تیراندازی در گوهردشت کرج تا کنون هفت نفر بازداشتی دارد، نفر اصلی که لیدر این کار بوده، متواری است و قول می‌دهیم به زودی دستگیر خواهد شد و به دست دستگاه قضایی خواهیم داد تا برخورد قاطع صورت بگیرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگویی از تشدید مجازات عاملین ترس و وحشت در جامعه، رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی و حساب های مشکوک به پولشویی خبرداد.
آنها با اهدای اعضای بدن فرزندشان من را نجات دادند و باعث شدند فرزندانم بی‌پدر نشوند.» این مهم‌ترین بخش از حرف‌های مردی است که مدت‌ها با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می‌کرد و امید چندانی به زندگی نداشت اما درست یک سال قبل در چنین روزهایی قلب یک بیمار مرگ مغزی به او اهدا شد و زندگی دوباره‌ای یافت.
سخنگوی سلمان رشدی اعلام کرد که او پس از ساعت‌ها عمل جراحی از طریق دستگاه تنفس مصنوعی نفس می‌کشد و توان تکلم ندارد.