حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

وکیل مدافع بابک زنجانی در ارتباط با اموال موکلش و استرداد و انتقال این اموال به داخل کشور گفت: این اتفاقات خوب با توجه به فراهم شدن بستر مناسب و براساس همکاری دولت سیزدهم و سازمان اطلاعات سپاه رقم خورده که این شرایط در دولت قبل فراهم نبود.
سخنگوی اورژانس فارس گفت: در حادثه رانندگی بعد از پلیس راه پل فسا، قبل از تیون ۳ نفر جان خود را از دست دادند.
مسئول آتش نشانی شهرداری بهبهان از فوت کودک خردسال به‌دلیل غرق شدن در کانال آب کشاورزی روستای اسدآباد واقع در بخش مرکزی شهرستان بهبهان خبر داد.
اعضای باند کلاهبرداری از راننده‌های مسن در نجف‌آباد اصفهان ۲مرد جوان بودند که یکی از آنها خودش را جلوی ماشین‌ها پرت می‌کرد و دیگری با سیاه‌بازی راننده‌ها را فریب می‌داد.
فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی عامل تیراندازی به مدیر سازمان میادین و بازار روزهای کرج در کمتر از ۲۴ ساعت خبرداد.
ابلاغیه رئیس دیوان عالی کشور خطاب به رؤسای کل دادگستری‌ها؛

بخشنامه رأی وحدت رویه بزه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها

پیرو رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور در خصوص آنی بودن بزه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغها، حجت‎‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در جهت صیانت از کاربری اراضی مذکور، بخشنامه‎ای خطاب به روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور صادر کرد.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا گفت: اخیرا پرونده های کلاهبرداری و پولشویی از طریق سایت دیوار با ترفند تبدیل وجه سرقتی به رمز ارز رواج زیادی پیدا کرده است.
خبر رسید که طراحان پیامک تقلبی سامانه ثنای قوه قضاییه که یکی از بزرگ ترین و خفن ترین کلاهبرداری‌های تاریخ ایران در فضای مجازی و پیامکی را انجام داده بودند، دستگیر شدند.