حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

با آن که همواره از انواع دخانیات و مواد مخدر فراری بودم اما با اولین مصرف در یک مجلس عروسی همه زندگی ام نابود شد به طوری که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتم . در این زمان بود که به خودم آمدم و ...
مردی حدودا 65 ساله، 6 پسربچه و یک دختربچه را آزار جنسی داده و حالا در زندان شهر قم در بازداشت است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به ماجرای مرگ مشکوک قاضی منصوری در رومانی گفت: اگر انتظار این باشد که ما بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده، این حرف بی ربط و غیرکارشناسی است؛ ما شرح جسد را به قاضی پرونده منتقل می کنیم و قاضی با تحقیقات بین الملل و همکاری اینترپل و سایر ادله هایی که دارد، نظر نهایی را اعلام می کند.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند در خصوص مرگ مشکوک فردی به هویت ا. ن در یکی از روستاهای شهرستان زرند توضیح داد.
دادستان تهران از دستگیری خفتگیری که با قمه در یکی از بزرگراه‌های پایتخت به یک خانم حمله کرده بود، خبر داد.

بنابر گفته سردار بهادر اسماعیلی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم، یک محموله تریاک کشف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
در جریان طرح امنیت محله‌محور با دستور سرهنگ جواد شفیع‌زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی، ۵۰۵ سارق حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای دستگیر شدند.
روباه حقه‌باز اینستاگرام که با راه اندازی صفحه جعلی با نام «عدنان»، طلاهای زنان متاهل را به شیوه ای خاص از چنگ آن ها خارج می کرد و سپس شماره تلفن های آنان را در «فهرست سیاه» قرار می داد، با تلاش نیروهای تجسس کلانتری شهرک ناجای مشهد دستگیر شد.