حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ساوه گفت: حادثه غرق شدگی دو کودک ۱۰ و ۱۱ سال ، در یکی از استخر های روستای اوجان ساوه، حادثه ساز شد.
پسر جوان که پس از دوستی با دختر تنها با وسوسه سرقت طلاهایش وی را کشته بود و قصد فرار از کشور را داشت در دادگاه کیفری تهران محاکمه می شود.
مهندس عمران که در کنکور ارشد امسال شرکت کرده و با رتبه‌ای خوب در دانشگاه خواجه نصیر تهران پذیرفته شده را شاید بتوان متفاوت‌ترین داوطلب کنکور امسال دانست، مرد جوانی که ۲۴ ساعت پس از برگزاری کنکور نامش برای اجرای حکم قصاص خوانده شد و در زندان رجایی شهر به سوئیت رفت.
متهم 23 ساله که اقدام به آموزش و فروش نرم افزارهای هک شبکه‌های اجتماعی و اخذ سفارش هک اینستاگرام کرده بود، در دام پلیس فتا افتاد.
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل زائران اربعین حسینی در ورودی اندیمشک یک نفر کشته و ۲ نفر مصدوم برجای گذاشت.
بنابر اعلام مدیرکل راهداری استان البرز، جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یکطرفه شد.
طبق گفته ابراهیم کوچک‌زایی، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار، عاملان شهادت نگهبان بانک سپه این شهرستان در کمتر از یک هفته دستگیر شدند.
شجریان در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: امروز پس از اخرین پیگیری‌های وکیل متوجه آن شدیم که ویزای چند تن از هنرمندان اصلی گروه سیاوش همچنان در پروسه اداری است و هنوز به مرحله صدور نرسیده است.