حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه زائران به هیچ عنوان به مرز خسروی مراجعه نکنند، گفت: افرادی که در مسیر به سمت مرز خسروی هستند مسیر خود را به سمت مرز مهران تغییر دهند.
رئیس قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به شلوغی و انبوه جمعیت زائران در مرز خسروی گفت: از زوار درخواست می‌شود فعلا از مراجعه به این مرز خودداری کنند.
رئیس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن یکی از جاده‌های منتهی به شمال کشور خبر داد و گفت: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی ترافیک در جاده‌های استان البرز مستقر شده‌اند.
دفاع مدنی عراق، امروز(چهارشنبه) از نجات 42 نفر از آتش سوزی هتلی در استان کربلا خبر داد و عنوان کرد که این آتش سوزی مجروحان و تلفات زیادی را به ثبت رساند.
فرشاد زادخور مدیرکل راه آهن شمال شرق « ۱ »، جزئیات برخورد هولناک قطار مشهد-اصفهان با گله شتر را بیان کرد و گفت: این حادثه موجب تلف شدن یک شتر شد.
با دستور رئیس قوه قضاییه در مورد تعیین تکلیف پرونده‌های بلاتکلیف و مسن، پرونده شهادت مرزبان سلمان احسانی پس از ۱۱ سال تعیین تکلیف شد و صبح امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور قاتل شهید احسانی قصاص شد.
دیوان عالی کشور به حکم قصاص در ملأعام سارق سابقه داری مهر تایید زد که هنگام ارتکاب جرم، افسر نیروی انتظامی را با ضربه چاقو به شهادت رساند و بدین ترتیب این پرونده جنایی در مرحله اجرا قرار گرفت.
دست کم ۴۶ نفر به سبب وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۸ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در منطقه جنوب غرب این کشور جان خود را از دست دادند.
او با همان آرزوها و رویاهای شیرین دوران نوجوانی اش به خواستگاری من پاسخ مثبت داد تا شاید روزگار خوبی را تجربه کند اما هیچ کس نمی دانست که من با «شیطان شیشه ای» خو گرفته ام و جز او به چیزی نمی اندیشم. آن شیطان در همه وجودم لانه کرده بود تا این که روزی ...
ساعت 23:41یکشنبه سیزدهم شهریور، گزارش مرگ پسری جوان در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد.