حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

روزنامه خراسان نوشت: پانزدهم مرداد خانواده یک راننده میان سال با مراجعه به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی اعلام کردند که راننده 55 ساله که با خودروی تیبا در یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی فعالیت دارد، سوار بر خودرو از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.
به‌دنبال مرگ زن ۳۶ساله مریوانی که در جریان درگیری با یک شرور و متجاوز به‌عنف از طبقه دوم به خیابان سقوط کرده و جانش را از دست داده بود، رئیس‌کل دادگستری کردستان از رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد.
مرکز لرزه‌نگاری اروپا - مدیترانه از وقوع زمین‌لرزه‌ای به قدرت شش و دو دهم درجه در مقیاس ریشتر در شرق اندونزی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو رانا در ایست و بازرسی شهرستان رودبار خبر داد.
پس از بروز اتش سوزی در یکی از اطاق های طبقه چهارم هتل شایان، با حضور به موقع آتش نشانان و در کمترین زمان ممکن حریق اطفا شد.
سرپرست پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از تشکیل پرونده قضایی برای 5 عطاری متخلف و کشف مقادیری از داروی غیر مجاز از این واحدهای صنفی خبر داد.
محمدعلی محمدی، فرماندار همدان گفت: در سه تجمع غیرقانونی که صورت گرفت، ۲۵ نفر دستگیر شدند که ۲۰ نفر ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند.
پرونده محمدعلی نجفی در جریان است و شهردار سابق تهران همچنان در بازداشت به سر می‌برد و این طور که به نظر می‌رسد قاضی پرونده با آزادی مشروط او موافقت نمی‌کند.
پس از یک دوره رصد اطلاعاتی و طی عملیاتی دقیق با همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک فقره فساد گسترده مالی در یکی از ادارات کل استان ایلام کشف شد.
مدتی قبل رسیدگی به شکایت دختر 26 ساله از یک کارگردان سرشناس با موضوع تجاوز جنسی در حالی در دستور کار قضایی قرار گرفت که این دختر باردار تقاضای انجام آزمایش دی ان ای از دادگاه کرده و به پزشکی قانونی معرفی شد.

راز ناپدید شدن دختر جوانی که برای تزریق بوتاکس به کلینیک زیبایی رفته بود، با کشف جسد سوخته‌اش در بیابان‌های کرج برملا شد.