حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

ساعت ۱:۴۵ بامداد ۳۱ تیر امسال، راننده یک خودروی عبوری در تماس با پلیس گفت سوار بر خودروام در حال عبور بودم که ناگهان یک خودروی تیبا را دیدم که مرد جوانی خود را از آن بیرون انداخت اما چون پاهایش بسته بود و طنابی هم دور گردنش انداخته بودند وضعیت عجیبی داشت.
در بیانیه وزارت دفاع طالبان در مورد سقوط هلیکوپتر آمده است: «بعدازظهر شنبه، یک چرخبال نوع بلک هاوک، که جهت آموزش به پرواز درآمده بود، در اثر عارضه فنی، در داخل دانشگاه دفاع ملی سقوط نمود.» هویت کشته‌شدگان و زخمی‌های این حادثه هنوز اعلام نشده است.
مرد تحصلیکرده که مرداد امسال به‌ همراه همسرش یکی از عجیب‌ترین گروگان‌گیری‌های پایتخت را رقم زد، از مشکلات روانی رنج می‌برد و باید در بیمارستان بستری شود. این نتیجه بررسی‌های پزشکی قانونی درباره متهمی است که می‌خواست با گروگان‌ گرفتن پولدارها و اخاذی از آنها به مردم فقیر کمک کند.
یک وکیل دادگستری شاغل در یکی از موسسات وکالت که روزانه با ده‌ها پرونده طلاق سروکار دارد، در گفت‌وگو با «اعتماد» می‌گوید که طی 5 سال گذشته، با افزایش پرونده‌های طلاق توافقی مواجه بوده اما هیچ پرونده طلاق صوری نداشته است.
دیه مردی که از سوی برادر فراری اش کشته و جسد وی و مادرش در سکویی در خانه قدیمی دفن شده بود با دستور قضایی از صندوق بیت المال پرداخت می شود.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اهم پرونده‌های پلیس پیشگیری از انهدام باند زنان سارق در بازار بزرگ تهران، کشف بیش از ۴۰ هزار قرص متادون و ... خبر داد.

رئیس کمیته پیشگیری از خودکشی انجمن علمی روانپزشکان ایران با بیان اینکه آمار خودکشی به صورت تعداد مرگ در هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت گزارش می‌شود، گفت: طبق آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت، ایران جزو یکی از ۳۲ کشوری است که برای خودکشی، برنامه ملی دارد.