حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

زمین لرزه‌ای به قدرت سه ریشتر شهر نصرت آباد از توابع شهرستان زاهدان را لرزاند.
ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از شهادت یک آتش نشان قزوینی و مصدومیت تعدادی از آتش نشان در حادثه آتش سوزی خیابان شهید انصاری خبر داد.
درپی انتشار ویدیویی از صحنه یک سرقت در محدوده بزرگراه صدر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که تیراندازی انجام شده در این محدوده نه از سوی سارقان بلکه از سوی یکی از ماموران نظامی حاضر در این محل بوده است.
سخنگوی قوه قضاییه امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین در نخستین نشست خبری در سال ۱۴۰۳ از این سمت خداحافظی کرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه خود را از مخاطبان اصلی موضوع دانسته است و معتقدیم که همراهی قوا بر اجرای منویات رهبری شرط اصلی این راه است.
دادستان کل کشور گفت: با شکل‌گیری ارتش‌های مردمی در منطقه و اعتراض و قیام جهانی علیه رژیم صهیونیستی، این کشور غاصب و جعلی در محاصره قرار گرفته و هر روز حلقه این محاصره تنگ‌تر می شود، لذا تلاش این رژیم جعلی بیشتر دست و پا زدن مذبوحانه است.
رئیس دیوان عالی کشور، گفت: در ابتدای سال جاری برنامه سند تحول قوه قضاییه ابلاغ شد و هر بخشی برنامه خود را تعیین، تنظیم و ابلاغ کردند؛ همچنین در دیوان عالی کشور برنامه یک ساله ۱۴۰۳ را مبتنی بر سند تحول تنظیم کردیم.
فرمانده انتظامی شهرستان تکاب از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز به سبب اقتدار بالای نظام جمهوری اسلامی، دشمن کاملاً از اقدام نظامی علیه کشور ما ناامید است، لذا به توطئه‌چینی و اختلاف‌افکنی و تهدید امنیت روانی مردم در داخل دلخوش کرده است؛ باید بسیار هوشیار باشیم و بدانیم که وقتی دشمن به تعریف و تمجید از ما می‌پردازد، قطعاً یک اشکال و نقصی در ما وجود دارد.