حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

میزان جریمه تخلف «حرکت دنده عقب در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها»، در تمام شهرها به نیم میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله بی‌سابقه کوکائین به وزن ۱۰ کیلوگرم در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری پلیس استان اصفهان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: هفت عضو شورای شهر به همراه شهردار و دو نفر از کارکنان شهرداری یکی از شهرستان‌های استان البرز تا زمان رسیدگی به اتهامات آن‌ها و صدور حکم قطعی دادگاه تعلیق شدند.
مردی که به اتهام قتل همسرش در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شده بود، با درخواست قصاص از سوی هر سه فرزندانش روبه‌رو شد.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری یکی از اشرار محله نارمک خبر داد و گفت: از این متهم هنگام دستگیری یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

رئیس دیوان عالی کشور در جلسه شورای معاونین:

تاکید بر رسیدگی به پرونده‌های خانواده با دقت و سرعت در اسرع وقت

رئیس دیوان عالی کشور در جلسه شورای معاونین بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های طلاق در شعب خانواده تأکید کرد و گفت: این پرونده ها نباید در دیوان عالی کشور معطل بماند و در اسرع وقت تعیین تکلیف گردد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: عابران پیاده یکی از کاربران آسیب‌پذیر در چرخه ترافیک هستند؛ در کلانشهر اصفهان ۳۰ درصد از آمار جان باختگان تصادفات را عابران پیاده تشکیل می‌دهند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزییات آتش سوزی در قسمت موتورخانه یک ساختمان ۱۳ طبقه اداری در خیابان ولیعصر(عج) را تشریح کرد.
طلاق، طلاق است؛ چه توافقی، چه غیرتوافقی و چه یک‌طرفه! چراکه انجام آن با هر مدلی فرقی در اصل مسأله ندارد. هرچند شاید این روزها با افزایش آمار طلاق قبح این مسأله نسبت به گذشته کمرنگ‌تر شده باشد اما هرچقدر هم که اتفاق بیفتد باز همان است که به منفورترین حلال خداوند تعبیر می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبرداد:

صدور حکم زندان برای مدیر دامداری آلاینده در قزوین

خضیر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: رعایت نکردن الزامات قوانین محیط زیستی، 9 ماه حبس تعزیری برای  مدیرعامل یک واحد دامداری صنعتی آلاینده زیست محیطی در این استان به همراه داشت.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: سگ نگهبان یک پروژه ساختمانی در بلوار شاهد مشهد، ۱۱ شهروند را در این کلانشهر دچار جراحت کرد.