حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به ۶ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعزام هیات از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان برای بررسی دقیق اتفاقاتی که در این استان رخ داده بود، نشان‌دهنده توجه ویژه ایشان به این نقطه از ایران اسلامی است.
در پی انتشار اخباری مبنی بر سوء قصد به جان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، سخنگوی این وزارتخانه گفت که خبر منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست و ماجرا فقط در حد برخورد فیزیکی یک فرد ناشناس با او بوده است.
دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر نیازمند موعظه و کار‌های فرهنگی هستند، گفت: حوزه‌های علمیه در این عرصه نقش مهم و موثری دارد و دستگاه قضایی حمایت کاملی برای اجرای آن خواهد داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان انزلی گفت: مظنونین قتل "مهران سماک" ۳۰ساله در شهرستان انزلی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه دارد.
همزمان با مرگ مشکوک مردی میانسال در خانه‌اش وقتی پرونده بدون بررسی علت فوت به دادسرا ارسال شد، بازپرس جنایی دریافت خانواده وی با همدستی یک پزشک عمومی و صدور جواز دفن غیرقانونی جسد را دفن کرده‌اند.
به دلیل اینکه پول نداشتم موادمخدر خریداری کنم سمت سرقت رفتم؛ به همین خاطر اموال مسروقه را در خانه‌ام نگهداری می‌کردم، در این میان حس کردم مقداری از آنها کم شده است و همین‌کافی بود تا به مقتول که در خانه‌ من رفت‌وآمد داشت، مشکوک شوم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری مهرستانی به همراه یک قبضه سلاح کلاش، مهمات جنگی و خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی، خبرداد.