حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

متهم گفت: در زندان یاد گرفتم تا پسربچه‌ها را شکار کنم. البته خودم هم وقتی کم‌سن و سال بودم به دام سارقی گرفتار شدم که تمام پول تو جیبی هایم را برد و من از این اتفاق خیلی ترسیده بودم.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس به اخبار منتشر شده در فضای مجازی پیرامون کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله به دست نیروهای امنیتی واکنش نشان داد.
حسن یونسی وکیل دادگستری، فعال مدنی و فرزند وزیراطلاعات دولت اصلاحات از بند دوالف آزاد شد.
پیرو انتشار خبر تشکیل کمیته حقیقت یاب با محوریت تحلیل و شناسایی دلایل وقوع حوادث اخیر و شناسایی دلایل اعتراضات مردمی، وزیر کشور از حضور حقوقدانان مستقل در این کمیته خبر داد.
بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱، ۲۲۴ نفر در پی مسمومیت با گازِ مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند. این سازمان اعلام کرده که دراین مدت، چهار استان‌ تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و اصفهان بیشترین آمار مربوط به مرگ خاموش را به خود اختصاص داده‌اند.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه همواره تاکید دارم باید بیش و پیش از دیگران به خودمان و مجموعه خودمان بپردازیم و ایرادات موجود را رفع و اصلاح کنیم، اظهار داشت: یکی از معیارهای اساسی برای پیشبرد امور، قانون است؛ دستگاه قضایی نیز باید به قانون عمل کند