حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری پهپاد در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: اخیراً پهپادها برای شناسایی بکارگیری شده و این کار با جدیت استمرار و ادامه خواهد داشت.
جوانی که بعد از قتل برادرش، جسد او را به درون حمام منزل مسکونی کشانده و با قراردادن کارد خون آلود در دست چپ وی، سعی داشت ماجرای جنایی را خودکشی جلوه دهد، درحالی خود را تسلیم قانون کرد که راز برادرکشی در صحنه جنایت فاش شده بود!
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه ساز به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی اقدام کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
رئیس پلیس فتا با بیان اینکه اکثر لینک‌های آلوده در پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برای مخاطبان ارسال می‌شود، گفت: مخاطبان در ایام آخر هفته به‌روی لینکی که نمی‌شناسند، اصلاً کلیک نکنند!
با توجه به صدور حکم تعلیفی برای سپیده رشنو و آثار مثبت نهاد تعلیق،لازم است عملکرد مدیران صدا و سیما در انتشار خبر بازداشت و اعترافات وی، مستند به ماده۱۴۳و۶۹۷ قانون مجازات اسلامی و ماده۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری بررسی شود.