حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

بین مرکز وکلای قوه قضاییه و دیوان عدالت اداری انجام شد؛

برگزاری جلسه هم اندیشی«حمایت حقوقی و قضایی از تولید»

جمعی از کارآفرینان و نمایندگان کارفرمایی و کارگری کشور با حضور در مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه به طرح مشکلات و ارائه راهکارها در حوزه تولید پرداختند.
در گزارش مرکز ارتباطات ستادکل نیرو‌های مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه آمده است: با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آن‌ها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی است.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از قتل اعضای خانواده ای در تبریز به دلیل افسردگی و اختلالات روحی و روانی پدر خبر داد. سرهنگ جهان آرا در تشریح این خبر گفت: دقایقی پیش پدر ۴۵ ساله یک خانواده بدلیل افسردگی شدید و اختلالات روحی وروانی با استفاده از اسلحه کمری همسر ۳۵ ساله و ۲ فرزند(دختر ۱۳ و پسر ۹ ساله) خود را در یکی از محلات تبریز به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.
الهام رحیمی فر، وکیل امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو گفت: متأسفانه علیرغم پیگیری‌ها ما از قضات محترم دستگاه قضائی هنوز موافقتی با آزادی ایشان به قید وثیقه یا با سایر تمهیدات دیگر صورت نگرفته است هرچند که ما همچنان برای استفاده متهم از این شرایط تلاش خواهیم کرد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه هیات عمومی گفت: امیدوارم خداوند متعال زمینه را فراهم کند و در انتخابات پیش رو ملت عزیز ما بتوانند یک جایگزین مناسب در جهت خدمت و آسایش مردم انتخاب کنند که در بالا بردن پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی در سطح بین المللی تلاش کند.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه هوشمند متخلفان خبر داد و گفت: به واسطه تعطیلی مدارس نسبت به روزهای قبل از شروع امتحانات ترافیک شهر تهران خلوت تر است.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در پی وقوع مرگ مشکوک یک مرد جوان افغانستانی در تهران، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، دو برادر قاتل را که قصد فرار از کشور را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی رودسر گفت: فردی که در یکی از روستاهای مناطق ییلاقی بخش رحیم‌آباد داماد خود را به قتل رسانده بود با پیگیری‌های شبانه‌روزی پلیس دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت با اشاره به استرداد متهم پرونده قتل که پس از متواری شدن به صورت غیرمجاز وارد کشور ترکیه شده بود به ایران، گفت: متهم موصوف تحت حمایت قاچاقچیان مواد مخدر و باند قاچاق انسان از کشور خارج شده بود.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از پلمب کافه معروف به «کافه‌سگ‌ها» در شمال تهران خبر داد.