حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

در مورد حریق صبح امروز در محدوده خیابان پیروزی گفت: در ساعت ۸:۳ صبح امروز پنج شنبه ۱۱ اسفندماه وقوع حریقی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان دهم فروردین در خیابان پیروزی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد.
پس‌لرزه فیلم برخورد خشن با مادر دانش‌آموز مسموم

ضرب العجل وزیر کشور به فرمانده پلیس

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در فراجا از سردار رادان خواست تا عامل یا عوامل برخورد نامناسب با یکی از بانوان که فیلم آن منتشر شده است، شناسایی و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شوند.
زوج جوان که نوزادشان را از سر ناچاری به مبلغ پایینی فروخته بودند، وقتی پشیمان شده و می‌خواستند دخترک را پس بگیرند، متوجه شدند خریدار نوزاد وی را به خانواده دیگری در ازای یک صد میلیون تومان فروخته است.
کودکان سیستان و بلوچستان یا خوراک گاندو هستند یا قربانی هوتک و تصادفات جاده‌ای که همه این اتفاقات به دلیل عدم زیر ساخت های لازم راه ها، آموزشی و... می افتد. هفته گذشته نیز ۳ دانش آموز از یک خانواده در حین برگشتن از مدرسه به خانه دچار صانحه تصادف شده و جان باختند. مرگ های دلخراشی که به قول مسئولان منطقه نه اولین و نه آخرین هستند.
متاسفانه در میان اخبار روزمره در کشور گاهی شاهد وقایعی هستیم که علاوه بر اهانت به شخصیت؛ جایگاه و شرایط وقوع برای عاملین نیز شرایط دشواری را رقم می‌زنند.
علی‌رغم شدت گرفتن پیگیری‌ها از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در زمینه مسمومیت‌های دختران، در هفته‌های گذشته ابهامات، سوالات و شایعات بسیاری در اذهان مردم شکل گرفته و خانواده‌های بسیاری را نگران کرده است. در این میان اخبار غیررسمی از تکرار این حادثه در مدارس دیگری در منطقه تهرانسرو نارمک تهران در روز جاری بر نگرانی‌ها افزوده است.