حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

جناب سروان ببینید همین الان برایم یک پیام از طرف نامزدم رسید. او مدام تهدیدم می کند که روی سر و صورتم اسید خواهد پاشید و تا انتقام نگیرد آرام نخواهد شد. از دست این کارهایش دیوانه شده ام و نمی دانم چه کار کنم. ای کاش هیچ وقت او را ندیده بودم.
متهم درباره قتل همسایه‌اش گفت: جای پارک خودروهای من و مقتول در پارکینگ کنار یکدیگر بود. از مدتی قبل ما با یکدیگر دچار اختلاف شده بودیم. ماشین او کوئیک بود و ماشین من پراید. او خیلی روی ماشینش حساس بود و می‌گفت که من چند مرتبه موقع پارک کردن ماشینم به‌خودروی او آسیب زده‌ام.
بررسی کشف عامل و علت مسمومیت های زنجیره ای هر که و هر چه باشد، هدف عاملین که ارعاب دانش آموزان و خانواده ها، القای نا امن بودن مدارس و تعطیلی مراکز آموزشی و خانه نشینی دانش آموزان و زیر سئوال بردن کارآمدی نظام در رتق و فتق امور به خصوص ایجاد امنیت است، در جریان و در حال تحقق است؛ حال چه به بهانه زن، زندگی، آزادی باشد و چه به دلیل تفکر متحجرانه طالبانی.
معاون فرماندار پردیس گفت: تانکر سوختی که کنار مدرسه‌ای که دانش‌آموزانش مسموم شده بودند، در روزهای گذشته در قم و بروجرد هم تردد داشته است. تانکر به پارکینگ منتقل شد و نگهبانان پارکینگ هم مسموم شدند.