حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

زن ۲۰ساله تبعه خارجی در حالی که بیان می‌کرد قصد طلاق از همسرم را دارم چرا که او نه تنها حرمت خانواده‌ام را نگه نمی‌دارد بلکه همه را کتک می‌زند، درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد توضیح داد.
ادعای عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

تمام عوامل پشت پرده مسمومیت دختران دانش‌آموز دستگیر شدند

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس درباره جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز با اشاره به اینکه موضوع مسمومیت دانش آموزان نیز در این جلسه مطرح شد، گفت: با گزارش های ارائه شده تمام عوامل پشت پرده این اتفاقات دستگیر شدند و کسانی که به صورت عمد در این ماجرا دست داشتند به اشد مجازات با آن ها برخورد خواهد شد.
دادستان تهران گفت: این ۲ نفر بیشتر در شمال غربی شهر تهران، طی چندین فقره زورگیری و با ایجاد جراحت‌های شدید به خانم‌ها در حین سرقت دست به اعمال مجرمانه می‌زدند.
قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
از مطالعه کتاب قانون تا بازسازی کتابخانه؛

مجازات های جایگزین حبس کدامند؟

قانونگذار در سال ۹۲ به منظور کاهش حبس و افرادی که زندان می‌روند، نهاد جدیدی را تحت عنوان مجازات جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی پیش‎بینی و مقرّر کرد که در صورت وجود شرایط خاص، مجازات‌های حبس می‌تواند به مجازات‌های دیگری تبدیل شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان موتورسیکلت‌های متخلف همانند دیگر وسائل نقلیه موتوری تحت رصد سامانه‌های هوشمند قرار دارند و در صورت ارتکاب تخلفات رانندگی جریمه می‌شوند.