حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سخنگوی قوه قضاییه: کمتر از چند ساعت بعد از انتشار فیلم برخورد با یک خانم مقابل یکی از مدارس تهران در فضای مجازی، دادسرای نظامی تهران به این موضوع ورود کرده است.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه ۲۲ هزار نفر در حوادث اخیر مورد عفو قرار گرفته‌اند گفت: البته از این تعداد برخی آزاد شده بودند و عفو به آنها، زوال سابقه می‌دهد.
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور:

قوه قضائیه در پی حل مشکلات بخش خصوصی است

ذبیح‌الله خدائیان ضمن تاکید بر لزوم تامین امنیت سرمایه‌گذاری در کشور از اهمیت رفع مشکلات بخش خصوصی، صنایع و کارخانجات برای قوه قضائیه، صحبت کرد.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران؛

با پویش نذر یاری به دنبال آزادی تمامی زنان زندانی جرائم غیر عمد هستیم

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای پویش نذر یاری و آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد تا آخر ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در آستانه چهارشنبه‌سوری ضمن بیان توصیه‌ها و هشدارهایی به مردم و خصوصا جوانان، نوجوانان و خانواده‌های آنان، گفت: مراقب آسیب‌های پنهان انفجار موادمحترقه باشید.