حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

پسر جوان که دختری را به خانه‌اش کشانده و با خوراندن آبمیوه مسموم، بیهوش کرده و مورد تعرض قرار داده بود، از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.
جناب سروان ببینید همین الان برایم یک پیام از طرف نامزدم رسید. او مدام تهدیدم می کند که روی سر و صورتم اسید خواهد پاشید و تا انتقام نگیرد آرام نخواهد شد. از دست این کارهایش دیوانه شده ام و نمی دانم چه کار کنم. ای کاش هیچ وقت او را ندیده بودم.
متهم درباره قتل همسایه‌اش گفت: جای پارک خودروهای من و مقتول در پارکینگ کنار یکدیگر بود. از مدتی قبل ما با یکدیگر دچار اختلاف شده بودیم. ماشین او کوئیک بود و ماشین من پراید. او خیلی روی ماشینش حساس بود و می‌گفت که من چند مرتبه موقع پارک کردن ماشینم به‌خودروی او آسیب زده‌ام.
بررسی کشف عامل و علت مسمومیت های زنجیره ای هر که و هر چه باشد، هدف عاملین که ارعاب دانش آموزان و خانواده ها، القای نا امن بودن مدارس و تعطیلی مراکز آموزشی و خانه نشینی دانش آموزان و زیر سئوال بردن کارآمدی نظام در رتق و فتق امور به خصوص ایجاد امنیت است، در جریان و در حال تحقق است؛ حال چه به بهانه زن، زندگی، آزادی باشد و چه به دلیل تفکر متحجرانه طالبانی.