حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا گفت: با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با هنجارشکنی در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان دستورالعملی در ماه رمضان برای اماکن مسافر پذیر همانند هتل‌ها، مهمانسراها، پایانه‌ها، مراکز گردشگری تهیه شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از ثبت ۱۱۱ فقره تصادف فوتی در ابتدای شروع سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تا کنون ۱۲۵ هموطن در تصادفات سفرهای نوروزی جان خود را از دست داده‌اند.
القاصی گفت: ابتکار ریاست معزز قوه قضائیه در خصوص مقوله عفو گسترده و فراگیر که با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) همراه شد، سبب شد تا برنامه‌ریزی‌های دشمن با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شود که ضمن خلع سلاح کردن دشمن، تمامی توطئه‌های آن را عقیم کرد.
سرپرست فرماندهی انتطامی شهرستان زاهدان گفت: در طی تماس شهروندان در خصوص سرقت مسلحانه موبایل توسط راکبین موتورسیکلت مأموران انتظامی سریعا وارد عمل شده و پس از شناسایی دستگیر شدند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: دقایقی پیش جاده چالوس در هر دو مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب به دلیل بارش شدید برف و ریزش سنگ بسته شد.