حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه ۱۸ استان کشور درگیر برف و باران هستند، تاکید کرد: در حال حاضر در محور هزار برف نشسته است و رانندگان در ورودی به محدوده امامزاده هاشم دچار مشکل هستند و حتما باید از یخ شکن استفاده کنند تا از این محل عبور کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: بازرسی کل کشور در عین نظارت دقیق و همه‌جانبه بر حُسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌ها، به گونه‌ای تدبیر کند که خودِ این نظارت‌ها به مانعی برای تولید و سرمایه‌گذاری بدل نشود.
دادستان کل کشور طی نامه ای به وزرای راه و کشور اعلام کرد: به صورت ویژه موضوع اهمال یا سهل انگاری مسئولان و متولیان قانونی صدور مجوز یا ناظر بر روند ساخت و ساز در منطقه زلزله زده خوی مورد بررسی قرار گرفته و ضمن برخورد قاطع قانونی با متخلفان، مراتب جهت تعقیب کیفری به این مرجع اعلام و ارسال شود.
19 اسفندماه سال گذشته تعدادی از خانم‌های بدپوشش با خانم محجبه‌ای که همراه دو دختر خود در بوستان حضور داشته درگیر شده و در پی آن، خانم محجبه و دو دختر همراه ایشان مورد اهانت و ضرب و شتم قرار می گیرند.
بر اثر درگیری دو کودک در گرگان درگیری طایفه‌ای به وقوع پیوست که در این راستا دو نفر دستگیر و ۱۰ نفر مجروح شدند و در نهایت با ورود دستگاه قضایی و انتظامی در حال حاضر دو نفر از عوامل درگیری دستگیر شدند.
جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به ایجاد امنیت در مرزبانی گفت: مبارزه جدی با قاچاق از اولویت‌های مرزبانی در سال جدید است.