حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مقامات اسپانیا به دلیل باران‌های سیل آسا در جنوب شرق ساحلی که موجب آبگرفتگی زیرزمین‌ها، فرورفتن ماشین‌ها در زیر آب و بسته شدن جاده‌ها شد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مهدکودک را تعطیل کردند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش لباس‌های ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

رئیس اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با اعلام خبر پلمب 8 واحد مشاور املاک در پردیس گفت: با دلالی برخی املاکی‌ها، حق کمیسیون‌ها افزایش یافته و اقدامات انجام شده، موجب افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها شده است.
وکیل محمد قبادلو گفت: اعاده دادرسی ما در رابطه با پرونده اعدام آقای قبادلو که در دادگاه انقلاب حکم اعدام صادر شده بود، هنوز مفتوح است و هنوز توسط شعبه اول دیوان تصمیمی درمورد آن نگرفته اما اعاده دادرسی درمورد پرونده قصاص که در دادگاه کیفری یک استان تهران، حکم بدوی داده شده بود، رد شده است.
وکیل مدافع جواد روحی از دستگیرشدگان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ از پذیرش فرجام خواهی موکلش در دیوان عالی کشور خبر داد.
مرد جوان که دوستش از او خواسته بود دست به قتل بزند درگیر شده و او را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.

مقامات تایلند اعلام کردند که در پی ریزش سقف فلزیِ یک سالن ورزشی در مدرسه‌ای در یکی از استان‌های شمالی این کشور، هفت نفر از جمله چهار کودک جان خود را از دست دادند.