حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

4 سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آنها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و 15 سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان این حمله، گروهک جیش‌الظلم (مستقر در خاک پاکستان) ساعت ۱۱ شب از موانع مرزی عبور و به برجک مرزبانی حمله کردند.
خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تکمیل نشدن و منتشر نشدن لایحه عفاف و حجاب اظهار داشت: در اصلاح قانون جدید به این نتیجه رسیده شده که جرم انگاری کشف حجاب فرایندی باشد به این معنا که در گام های اول به عنوان تخلف معرفی شده و جریمه بازدارنده برای آن صورت گیرد تا شمار مجرمین و مختلفین کم شود و در پایان کسی که لجاجت دارد به عنوان مجرم شناخته شود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا از شناسایی هزار قلم ابزار تقلب در کنکور و تغییر شگرد مجرمان سایبری در زمینه ارسال لینک آلوده به ادعاهای واهی درباره فروش سوالات کنکور خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با ترفند تماس در بستر شبکه اجتماعی واتس آپ و اعلام برنده شدن در قرعه کشی مسابقات رادیویی و تلویزیونی 2 و نیم میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که شش سال پیش با هجوم به یک مراسم عروسی در شرق تهران فردی را به قتل رسانده و متواری شده بود، خبرداد.