رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

روز شنبه 29شهریورماه ۱۳۹۹ مراسم اهدای جوایز قرعه‌کشی «طرح یاری» با حضور مدیرعاملان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه‌ و صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات برگزار شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور خبر داد؛

آخرین تغییرات طرح «نوبت‌دهی اینترنتی» در مراکز تعویض پلاک

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از ثبت نام موفق 100 هزار شهروند تهرانی در سامانه نوبت دهی اینترنتی خبر داد و گفت: ‌از امروز 7 کلانشهر و 3 استان دیگر نیز با نوبت دهی اینترنتی کار تعویض پلاک وسایل نقلیه را انجام خواهند داد.
پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛

سهمیه سوخت مرداد ماه وانت بار‌ها واریز شد

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره زمان واریز سهمیه سوخت مرداد و شهریور ماه وانت بار‌ها توضیحاتی داد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس صادرات بی‌رویه را دلیل اصلی گرانی تخم‌مرغ دانسته و می‌گوید با تداوم این امر، تخم‌مرغ نیز همانند بسیاری از مواد غذایی ارزشمند از سفره غذایی مردم حذف خواهد شد.
عارف قندی، مدیریت فروشگاه های رفاه جنوب استان تهران در گفت و گو با پرسون مطرح کرد:

خدمت به مردم و فراهم کردن آسایش، آرمان بزرگ فروشگاه های زنحیره ای رفاه

فروشگاه های زنجیره ای رفاه مدت‌هاست در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالیت‌هایی مختلفی با سازمان های هلال احمر، اداره راهنمایی و رانندگی و کمک به مادران سرپرست خانوار و... اجرا کرده است. رقبای موجود در عرصه فروشگاه های زنجیره ای همیشه به دنبال رقابت بهتر و پیشی گرفتن از همدیگر هستند و به نوعی می خواهند که خدمات بهتری را به مشتری ارائه کنند تا با این کار نسبت به جذب مشتری اقدام شود.
ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: انجام هرگونه برنامه و اقدامات جایگزین جهت موکب های اربعین صرفاً درچارچوب مصوبات و تصمیمات ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) و از طریق ستاد بازسازی عتبات عالیات (کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه اربعین) صورت می پذیرد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ما با همکاری دستگاه‌های اجرایی مصمم به اجرای دقیق تمام برنامه‌های مرتبط با امور زنان سرپرست خانوار هستیم و در این مورد ضمن حفظ تعامل خود با مجلس، گزارشات اجرای این طرح را به نمایندگان ارائه خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در دو روز نخست بازگشایی مدارس، ناوگان اتوبوسرانی در خدمت دانش‌آموزان‌ عزیز و والدین آنها بود، گفت: از اول هفته نسبت به فعال‌سازی سرویس اتوبوس مدرسه در محور های محل استقرار مدارس در 22 منطقه اقدام کردیم. 
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: برآوردها نشان می‌دهد که در ۱۰ سال آینده برای آمادگی در مقابل سوانح و بحران‌ها و پاسخگویی به آنها به ۱۲۰۰ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور نیاز است.

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) پنجم شهریورماه سال جاری در محل کمیته امداد برگزار شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد:

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صورت بازگشایی مدارس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صورت بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی از 15 شهریور گفت: با پیش‌بینی مجموعه اقداماتی، خود را برای بازگشایی زودهنگام مدارس آماده کرده‌ایم.
افزایش میزان خدمت‌رسانی فروشگاه‌ رفاه با افتتاح شعب جدید در آستانه ماه محرم

فراوانی کالاهای اساسی با قیمت مناسب

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه همچون سال‌های گذشته با آغاز به‌کار شعب جدید فروشگاهی، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار به استقبال ماه محرم می‌رود.

فرمانده بسیج سپاه پاسداران، در گفتگو با پرسون:

به فرموده رهبری همه اقشار باید بسته معیشتی بگیرند

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سازمان بسیج سامانه ای فراهم کرده که همه افرادی که قصد کمک دارند در این سامانه ثبت می‌شوند و کسانی که در این سامانه نامشان وجود دارد قبلا در هیچ ارگان دیگری نامشان نبوده و کمکی نیز نگرفته اند. بسته معیشتی، لوازم التحریر یا کالاهای اساسی به این خانواده ها تقدیم می‌شود.
عدم سرویس دهی مناسب توسط اپراتور های همراه اول و ایرانسل به مشترکان و نقاط کور(فاقد شبکه آنتن دهی و اینترنت) این اپراتورها باعث شد در چند سال اخیر خبرنگاران با توجه خدمات بهینه ای که از رایتل دریافت می کردند، به این اپراتور اعتماد کنند و با تعییر شماره و یا ترابرد به رایتل اعلام رضایت خود از این اپراتور را اعلام کنند.
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت ماهان پنج برنامه پروازی خود را در روزهای یکم، ششم، هفتم، هشتم و سیزدهم شهریورماه در مسیر تهران - بجنورد لغو کرد.
سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از امشب ۲۹ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
پلیس در پی عامل یا عاملان جنایت هولناک

معمای جسد کشف شده در بجنورد

هویت جسد زنی حداقل 25 ساله که سال گذشته درون چاهی در بجنورد کشف شد هنوز مشخص نشده است و دستگاه قضایی و پلیس آگاهی خراسان شمالی با استفاده از نمونه DNA مقتول در پی کشف راز هویت این جسد و شناسایی متهم یا متهمان این جنایت هولناک هستند.
با آزادسازی سهام عدالت، شرایط فروش برای افرادی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده بودند فراهم شد و از همان ابتدا تاکنون حدود 30 درصد از مشمولان سهام عدالت در استان سهام خود را از طریق کارگزاری ها یا درگاه های بانکی به فروش گذاشته اند اما تأخیر در واریز وجه فروش یا واریز وجه کمتر از ارزش واقعی سهام عدالت و همچنین واریز نشدن وجه حاصل از فروش به حساب فروشندگان، مسائلی است که این روزها عمده سهام داران به آن‌ها اعتراض دارند به طوری که حتی برخی سهام داران بورس نیز به نحوه فروش سهام عدالت اعتراض کرده اند و این روند را عامل اصلی منفی شدن شاخص کل بورس مطرح می کنند.