مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت؛

۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است

علی عاشوری گفت: بیش از ۳,۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در سال جاری به مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند جامعه پرداخت شده است.
تصویر ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، علی عاشوری در تشریح عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: در سال جاری بیش از ۳,۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند جامعه پرداخت شده است.

وی با قدردانی از همراهی مردم و خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، اظهار کرد: بخشی از منابع قرض‌الحسنه پرداختی به نیازمندان، از محل سپرده‌گذاری مردم نیکوکار در این صندوق تأمین شده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت که در جریان سفر به استان هرمزگان سخن می‌گفت، ادامه داد: سهم مددجویان استان هرمزگان از تسهیلات پرداختی حدود ۱۲۵ میلیارد تومان بوده که برای ۸۶۰۰ نفر از جامعه هدف کمیته امداد پرداخت شده است.

عاشوری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است تا پایان سال جاری پرداختی تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان هرمزگان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته باشد.

وی تاکید کرد: با سپرده‌گذاری مردم عزیز استان هرمزگان در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، قطعاً کل منابع در این استان صرف پرداخت تسهیلات به نیازمندان خواهد شد و هر چه این سپرده‌گذاری بیشتر باشد، تسهیلات بیشتری در اختیار نیازمندان استان قرار می‌گیرد.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از ایجاد بستر خدمات بانکی به صورت غیر حضوری در این صندوق خبر داد و گفت: با همکاری بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، بستر خدمات بانکی غیر حضوری از جمله افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات و سایر خدمات مشتریان بدون مراجعه به شعب صندوق تمامی امور مالی خود را انجام خواهد شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداختی این صندوق در شش سرفصل کارگشایی، خرید، احداث و تعمیر مسکن، ودیعه مسکن، تسهیلات اشتغال، تسهلات درمانی و تسهیلات فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود.

منبع: مهر

462041