رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا گفت: پرداخت خلافی خودرو هم به صورت کلی و هم به صورت موردی از طریق اپلیکیشن‌ها و درگاه‌های بانکی مجاز و مورد تایید پلیس، امکان‌پذیر است.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: گزارش‌های مربوط به سقط جنین غیرقانونی در مراکز درمانی و یا عدم رضایت مادران باردار نسبت به سقط، به خط ۶ سامانه ۱۹۰ اعلام شود.
ماموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل کدو تنبل، در مسیر ارومیه - مهاباد، ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و پنج کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل بار کدو تنبل‌ها جاسازی شده بودند، کشف شد.

پیکر شهید سیدمحمدعلی آل هاشم سومین امام جمعه‌ی شهید تبریز روز پنجشنبه، ۳خرداد ماه در تبریز تشییع و سپس در گلزار شهدای وادی رحمت در قطعه‌ی صدیقین به خاک سپرده شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واردات ۱۰ میلیون دز واکسن کرونا را اولین اقدام رئیس جمهور در شروع دولت سیزدهم در حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی ستاد ملی کرونا را فرماندهی می‌کرد.
وضعیت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.

«براساس مصوبه مجلس امسال باید به ۳.۴ میلیون نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند پرداخت شود که این تعداد با احتساب متقاضیان در صف سال گذشته به ۳.۸ میلیون نفر می‌رسد و صفر شدن این صف نیازمند بیش از ۸۰۰ همت منابع است؛ حال آنکه کل منابع قرض الحسنه در اختیار شبکه بانکی در سالجاری ۳۰۰ همت است.»
یکی از نمایندگان مجلس گفت: جزییات این که چه دستگاه‌هایی، سازمان‌های و نهادهایی در شنبه تعطیل خواهند بود، طبق آیین نامه دولت تعیین می‌‎شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی درباره تعطیلی شنبه‌ها ارائه داد و با توجه به ابرازنظر رهبری در این مورد گفت : من هم به صورت مستقیم نگفتم که از دفتر رهبر معظم انقلاب در مورد این موضوع استعلام گرفتیم یا دفتر ایشان با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور:

اشتغال ۱۱۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در کشور

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در سال ۱۴۰۳ خودکفایی و اشتغال ۱۱۰ هزار خانوار دیگر مددجوی امداد را در دستور کار داریم تا این خانوارها از پوشش کمیته امداد خارج شده و به چرخه تولید و اشتغال کشور باز گردند.