رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

رئیس پلیس پایتخت با حضور در مراسم امحای ۱۶ تُن انواع موادمخدر در کهریزک تهران، گفت: نه سر سوزنی از جدیت پلیس کاسته می‌شود و نه این که کار پلیس در برخورد با موادمخدر، تعطیلی دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین:

طبخ و توزیع ۷۰هزار پرس غذا به شکرانه عید غدیر در قزوین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان قزوین گفت: به مناسبت عید غدیر ۷۰ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخوردار سطح استان توزیع می شود.
شاید برای شما پیش آمده که گوشی خود را در جایی گم کرده و یا تلفن همراهتان به سرقت رفته باشد؛ با توجه به هزینه‌هایی که امروزه برای خرید گوشی‌های هوشمند صرف می‌شود، لازم است راهکاری وجود داشته باشد که بتوان برای یافتن گوشی اقداماتی را انجام داد.

هفته گذشته معاون اول قوه قضاییه در پی دستورات رئیس دستگاه قضا، در رابطه با مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضائی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از ساخت اندام مصنوعی با الیاف کربن خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی در طول ۱۰۰۰ روز خدمت خود در دولت سیزدهم، اقدامات مطلوبی به مددجویان و توان‌خواهان تحت حمایت خود ارائه داده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تشریح اقدام این پلیس در جلوگیری از توزیع ۷۰ تن گوشت فاسد گفت: این محموله از کشور مغولستان وارد شده بود که به دلیل بوی تعفن لاشه ها از خروج کامیون‌ها جلوگیری شد.

نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه قصور مدیریت بیمارستان قائم طبق گزارش‌های دستگاه‌ها مشهود است، گفت: در حوزه‌های نظارتی نیز ترک فعل‌های انجام شده که در این راستا مدیران مقصر عزل می‌شوند.

یک کارشناس حوزه کار توجه به حقوق و دستمزد و معیشت مردم را دو مقوله‌ای دانست که نامزدهای ریاست جمهوری باید به آن بپردازند و توصیه کرد: دولت آینده باید نسبت به گردش چرخ اقتصاد، برداشتن موانع از پیش روی تولیدکنندگان و حل محدودیت دسترسی افراد به شبکه‌های مجازی اقدام کند.

همت دولت سیزدهم و تلاش‌های رئیس جمهور باعث شد تا قبوض آب و برق و گاز مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تا سقف الگوی مصرف رایگان شود و با این برنامه، سال گذشته ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت این هزینه‌ها معاف شدند.
فرمانده فراجا با بیان اینکه برای بالا بردن آمار کشفیات و مبارزه با جرم‌ها نباید به کسی ظلم شود، گفت: اصلی‌ترین هدف اجرای عدالت و قانون مبارزه با جرم است و این باید بدون تبعیض و به روش‌های قانونی صورت گیرد و هرگونه تضییع حقوق و تخلف از سوی افراد نه تنها باعث افت اعتماد عمومی به نهادهای انتظامی می‌شود بلکه ممکن است به عواقب منفی برای سازمان‌های مربوطه و اعتبار آنها منجر شود.

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی مقابله با کار کودک مراسمی توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با حضور گروه‌های جهادی، NGO ها و مسئولان مدارس پویاشهر ویژه کودکان کار در مدرسه دارالفنون منطقه ۱۲ برگزار شد.