رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه تعرفه‌های پزشکی مصوب شورای‌عالی بیمه باید بدون تغییر ابلاغ شود، گفت: نباید میزان تعیین شده به هیچ بهانه‌ای در سازمان برنامه و بودجه کاهش یابد، زیرا در غیر این صورت آسیب اصلی آن به مردم خواهد رسید.
بر اساس قانون تعیین عیدی و پاداش آخر سال کارگران مشمول قانون کار و طبق مصوبه مزد ۱۴۰۲، کارگران مشمول قانون کار در سال جاری برای یک سال کامل فعالیت، دو برابر آخرین دریافتی خود را به عنوان عیدی و پاداش دریافت می کنند مشروط بر اینکه مبلغ آن از سه برابر حداقل مزد مصوب بیشتر نباشد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران عنوان کرد؛

اولویت‌های شهرداری تهران؛ سرمایه گذاری بخش خصوصی در حمل و نقل پاک

جلسه مشترک مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران برگزار و بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در ناوگان تاکسی‌های برقی تأکید شد.
به نظر می‌رسد افزایش دو درصدی حقوق کارمندان در کمیسیون تلفیق مجلس، دولت را عصبانی کرده است؛ موضوعی که سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس نیز به آن اشاره کرده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه میزان افزایش حقوق از ۱۸ به ۲۰ درصد دولت را عصبانی کرده است،گفت: پر واضح است که با وجود تورم فعلی و تورم سال آینده، مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق باید حقوق شاغلین را افزایش می‌دادند این در حالی است که این موضوع موجب عصبانیت رئیس سازمان برنامه و بودجه شده است.
سخنگوی دولت گفت: در خصوص نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای یا بازنشستگی بین صندوقهای مختلف بازنشستگی که امکان تجمیع سوابق بیمه‌ای را فراهم و نقل و انتقال سوابق را تسهیل می‌کند و امکان دریافت مستمری جمع هم وجود داشته باشد، در دولت مصوب شد.
هرچند مسئولان بانک مرکزی ظاهرا خود را با تکلیف وام ازدواج موافق جلوه می‌دهند؛ اما با ارسال دستورالعمل‌های بازدارنده و متناقض به شعب بانکی، عملا اجرای این وعده دولت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.
تعمیرکار سیار در شیراز؛ یکی از بهترین خدمات شرکت امداد خودرویی شیراز! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ در چه مواقعی نیاز است تا با تعمیرکار سیار در شیراز تماس بگیریم؟ تعمیرکار خودرو در شیراز چه کمکی به مشتریان می کند؟ تعمیرکار سیار در شیراز چه مشکلاتی را می تواند برطرف کند؟
شهردار منطقه ۱۰ از بهره برداری از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهر تهران در نیمه نخست سال آینده خبر می دهد. همچنین حذف لاین کندرو بزرگراه شهید نواب صفوی و تعریض این معبر و تغییر در جانمایی ایستگاه‌های بی آرتی هم از دیگر کارهای در دست اقدام است.