رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

مزاحمان اورژانس تهران حتی برای انتخاب همسر با 115 تماس می گیرند؛

شوخی‌های مرگبار!

-الو اورژانس؟
-راهنمای 248 هستم. چه کمکی می‌تونم به شما بکنم؟
راستش، چند وقتی هست تصمیم به ازدواج گرفته‌م، اما هر چی می‌گردم دختر مناسب پیدا نمی‌کنم. شما کسی رو سراغ ندارین؟
سه جانبه گرایی چارچوبی پذیرفته شده برای بحث و گفت وگو درباره روابط کار و تعیین دســتمزد است. در ایران نیز در ماه های پایان ســال از تعیین دستمزد ســال بعد کارگران در شورای عالی دســتمزد که نهادی مبتنی بر ســه جانبه گرایی اســت، سخن به میان می آید.
وزیرکار از ساخت ۲۰ هزار مسکن کارگری خبر داد و گفت:تا آخر سال قرار است یک‌هزار واحد مسکونی برای کارگران در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری برسد.‌
سازمان هدفمندی یارانه پیامکی مبنی بر قطع یارانه افراد ارسال نکرده و این پیام‌ها جعلی است و تنها با قصد کلاهبرداری به افراد ارسال می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از غیرحضوری شدن دانشگاه ها و مدارس استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند برای فردا و پس فردا خبر داد و گفت: طرح زوج و فرد از درب منازل اجرایی خواهد شد.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: متاسفانه سفره درمانی بسیاری از مسئولان از سفره درمانی مردم عادی جداست؛ آنها فقط یکسری پزشک مشهور و سلبریتی را می‌ببینند و ممکن است در مراجعه به این پزشکان مبالغ خارج از عرفی را هم پرداخت کنند. بعد هم قیاس کرده و تصور می‌کنند که حتما درآمد سایر پزشکان هم بالاست.
کارشناسان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی، افزایش سن امید به زندگی به بیش از ۷۰ سال را عاملی ضروری برای اصلاح قانون مصوب سال ۱۳۵۴ تأمین‌اجتمکارشناسان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی، افزایش سن امید به زندگی به بیش از ۷۰ سال را عاملی ضروری برای اصلاح قانون مصوب سال ۱۳۵۴ تأمین‌اجتماعی و بازنگری در مقررات مرتبط با بازنشستگی‌های پیش‌ازموعد می‌دانند و بارها نسبت به تبعات آن هشدار داده‌اند.

پرسون از خدمات دهی ضعیف سازمان بهزیستی گزارش می دهد؛

در دسترس نبودن کارت معلولیت / سردرگمی توان یابان بی نشان

سازمان بهزیستی متولی حمایت از معلولان یا همان توان یابان به شمار می رود و این سازمان همواره از سایر دستگاه های دولتی و خصوصی می خواهد تا خدمات دهی شان را به توان یابان افزایش دهند؛ اما توان یابان معتقدند که خود متولی دفاع از حقوق شان خدمات رسانی مطلوبی ندارد.
نحوه محاسبه عیدی دستمزد روزانه مصوب امسال ضرب در ۶۰ روز است که دستمزد روزانه ۱۳۹ هزار و ۳۲۵ تومان است از این رو حداقل عیدی که باید پرداخت شود هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

۵۰ درصد بازنشستگی کشور، پیش از موعد است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۵۰ درصد بازنشستگان سطح کشور مربوط به بازنشستگی پیش از موعد است که برای سازمان مشکل ایجاد کرده است.