رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از انجام تمهیدات لازم برای خانه‌دار شدن مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.
در حالی هر ساله جلسات جدی شورای عالی کار با محوریت عدد و رقم سبد معیشت وارد چانه زنی مزدی می شد که امسال شرکای اجتماعی به توافقی برای تعیین رقم سبد معیشت نرسیدند, به همین دلیل پیش‌بینی ها این است که امسال تعیین دستمزد سخت تر باشد.
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور با اشاره به اینکه افزایش دستمزد باعث بیکاری نمی شود گفت: طبق آمارها سال گذشته آمار پرداخت بیمه بیکاری کاهش یافت. بنابراین ضرورت دارد امسال در تعیین دستمزد به ماندگاری کارگر درمشاغل توجه شود.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی از اختصاص سهام عدالت به مددجویان جامانده بهزیستی خبر داد و گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
همزمان با میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) و در راستای رزمایش مواسات و همدلی، پویش «نذر امید» به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد و مسجد جمکران به عنوان محور اصلی این پویش قرار گرفته و دبیرخانه دائمی نذر امید نیز در این مسجد مقدس قرار گرفته است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طرح ملی «منتظران ظهور» به مناسبت نیمه شعبان و خدمت رسانی به زائران در استان قم از امروز آغاز می شود.