شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خط 10 مترو از منطقه 22 آغاز می‌شود و در میدان قنات کوثر در شمال شرق تهران به اتمام می رسد.
رییس شورای عالی استانها با اشاره به اینکه در فصل سرما کشور در مقابل دو گانه توقف صنایع و مازوت سوزی و آلودگی هوا قرار می گیرد، گفت: تلاش شهرداری‌ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف کاهش آلودگی هواست.
طبق گفته‌های رئیس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی، برخی از مربیان از این صنف خارج شده و به فعالیت در تاکسی‌های اینترنتی و آموزش خصوصی روی آورده‌اند. پیگیری‌های ایسنا از این ماجرا نشان می‌دهد آموزش خصوصی حدود ساعتی ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تخصیص بودجه به تهران گفت: نقاطی در تهران وجود دارد که در بدترین و پایین‌ترین شرایط زیستی قرار دارند که نباید این موضوع از نگاه همین نمایندگان مغفول بماند.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه در تهران ۱۹۷ محله کم برخوردار وجود دارد، گفت: در این زمینه، فقط بحث کالبد نیست و بعضاً مباحث اجتماعی، درمانی و سایر موضوعات مورد نظر است.
رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به میزان آلودگی هوای شهر تهران که طی روزهای گذشته روند افزایشی در پیش گرفته است، گفت:‌ استقرار آمبولانس‌های مرکز اورژانس تهران، در نقاط مشخصی از پایتخت برنامه‌ریزی شده و تکنسین‌های اورژانس در میادین اصلی شهر تهران مستقر هستند.
پرسون از پارکینگ طبقاتی میدان راه آهن گزارش می دهد؛

خدمات رسانی با اعمال شاقه / شهرداری متولی پارکینگ کرمانیان؟

یکی از مهم ترین محلات پرتردد شهروندان تهرانی و حتی هموطنان در پایتخت میدان راه آهن است، این میدان به واسطه مراکز خرید و مجموعه راه آهن تهران تردد بالای خودروها را روزانه پذیرا است، به همین منظور کمبود جای پارک خودرو یکی از دغدغه های شهروندان است.
یکی از معضلات ترافیکی در محور میدان راه آهن حجم بالای مسافر از سراسر کشور به شکل لحظه ای به تهران است که معضلات گوناگون مانند آلودگی صوتی، ترافیکی، هوایی و اجتماعی را در منطقه16 تهران به وجود آورده است.
سازمان آگهی های پرسون