شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زردرنگ نسبت به تداوم سامانه بارشی، بارش باران و برف، کولاک، پدیده مه، در نواحی گرمسیر رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و کاهش محسوس دما هشدار داد.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور با اشاره به رشد ۸ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: معادل ۵۴ درصد مردودی‌ها، مربوط به بخش ایمنی بوده که بیشترین مردودی‌های ثبت شده به ترتیب مربوط به بخش‌های ظاهری، سیستم ترمزگیری، انحراف محور و کمک فنر است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در بیش از ۱۲ استان کشور طی امروز جمعه(دوم دی ماه) خبر داد و گفت: فردا نیز به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری تا نیمه‌ابری، انباشت آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری، بارش باران در اکثر مناطق استان و همچنین کاهش دما تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.
با توجه به در پیش نبودن پدیده جوی خاص در تهران و ادامه استمرار آلودگی هوا، خروجی تصمیم امروز کمیته اضطرار به احتمال بسیار زیاد، تعطیلی تمام مهدهای کودک و غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های تهران خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهادی مطرح شد که بهای اتوبوس در تهران نصف شود که ما اعلام کردیم در حال حاضر اتوبوسی نیست که نرخ بلیت آن نصف شود اما به هر ترتیب این موضوع مورد قبول واقع شد و مقرر شد موضوع در بودجه سال آینده کشور دیده شود.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
سازمان آگهی های پرسون