شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

سازمان هواشناسی استان تهران براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی و پیش یابی مدل‌های عددی، آخرین وضعیت جوی استان را تا آخر هفته پیش‌بینی کرد.
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر‌جنوب به شمال‌ حدفاصل بیلقان تا سرودار، شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر‌ رفت و برگشت‌ محدوده پیست آبعلی، نشان می‌دهد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش کیفیت هوا در ۵ استان و بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور خبر داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش کیفیت هوا در ۵ استان و بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: علی رغم اینکه در روزهای اخیر شاهد بارش باران و برف در تهران بودیم اما باتوجه به اینکه عمده بارش ها در بالادست سدها به شکل برف بوده، مشکل آب تهران حل نشده و لازم است که مشترکان همچنان به موضوع مدیریت مصرف حساس باشند.
در حالی که تعداد روزهای آلوده در سال ۱۴۰۱ در تمام کلا‌نشهرها افزایش داشته است، اجرا کردن قانون هوای پاک بین دستگاه‌ها، همچنان پاسکاری می‌شود؛ حتی طرح اسقاط خودروهای فرسوده هم به درستی اجرا نمی‌شود!
طبق اعلام اداره کل هواشانسی استان تهران، وضعیت جوی این استان همراه با عدم وزش باد قابل ملاحظه و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته، فعالیت متناوب سامانه بارشی و بارش پراکنده برف و پدیده مه و ماندگاری هوای سرد خواهد بود.
خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
شهردار تهران گفت: متأسفانه در خرداد ماه و با توجه به آسیب رساندن به زیرساخت‌های فناورانه شهرداری تهران و همچنین اغتشاشات چند ماهه اخیر دچار رکود در مجموعه شهرداری شدیم اما هم‌اکنون شرایط خوبی فراهم شده است.
انتشار خبری در یزد موجب بهت و حیرت همه در شهر یزد شد و آن قطع گاز شرکت گاز استان یزد توسط کارشناسان این شرکت به دلیل مصرف بالاتر از حد اعلام شده بود.

وجود افراد بی‌خانمان و بی‌سرپناه در هر جامعه‌ای به‌عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی تلقی می‌شود که در مواردی اگر دستگاه‌های مسئول و نهادهای خدمت‌رسان اجتماعی به‌درستی و با نگاه انسانی به وظایف خود در قبال این افراد عمل نکنند، آسیب‌های بزرگ‌تر و تبعات تلخ‌تری را همراه خواهد داشت.

سازمان آگهی های پرسون