شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد

احرای ۹۸۶ پروژه عمرانی در شیراز

رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای توسعه عمران شهری، ۹۸۶ پروژه تا سال 1404 در کلانشهر شیراز اجرا می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای وضعیت جوی این استان افزایش سرعت باد در مناطق غربی و جنوبی، کاهش محسوس دما تا پایان هفته و در ارتفاعات احتمال کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.
شهردار تهران گفت: انباشتگی مشکلات از گذشته تا امروز شرایطی ایجاد کرد که در این اوضاع و احوال آشفته سه‌ماه که بزرگترین نقطه مواجهه دشمن با ما بود، بیشترین سرمایه‌گذاری را انجام دادند، اما موفق نشدند آنچه می‌خواستند اتفاق بیفتد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور خبر داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با وجود اینکه یک بار نیروهای شهرداری شن پاشی و نمک پاشی انجام داده اند اما باز هم می‌بینیم که تردد در برخی از محورها و بزرگراه های شهر با مشکل مواجه است.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که در آلودگی هوای پایتخت شهرداری تهران چقدر مقصر است، بیان کرد: در راستای قانون هوای پاک ما تمام تکالیف خودمان را داریم انجام می‌دهیم. سیاه نمایی‌هایی که انجام شده، نادرست است و مجلس و دستگاه‌های نظارتی به دقت این مساله را بررسی کرده‌اند.
شهردار تهران به انتقادات برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب در مسئله آلودگی هوای تهران واتکنش نشان داد و گفت: آنها درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده، حرف‌های آنها برای ما هیچی ندارد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: روزنامه حزب سیاسی که خودش متولی وضعیت فشل ۴ سال قبل در شهر تهران است، خیلی اعتماد به‌نفس دارد که درباره آلودگی و ترافیک تهران صحبت کند، در صورتی که در این مسئله یک کارنامه واقعاً "زیر صفر" دارند!
سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح سه شنبه سیزدهم دی ماه اظهار کرد: بارصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.
رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با ترک فعل‌های انجام شده از سوی مدیریت شهری گذشته گفت: علی‌رغم اینکه بنده هیچ صحبتی با این دوستان ندارم، اما از دستگاه قضا انتظار داریم که به ترک فعل مدیریت شهری دوره گذشته بپردازد.
سازمان آگهی های پرسون