شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

شهردار منطقه ۱۹ گفت: گرمخانه مهر منطقه به صورت شبانه روزی با گشت‌های سیار حامی شهر در معابر و فضاهای بی دفاع شهری آماده پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خوابها است.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و احتمال زیاد سقوط بهمن در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان تهران از مسدود بودن مسیرهای ورودی مبادی کوهستان تا روز شنبه - ۲۹ بهمن - خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۵۹ یعنی شرایط قابل قبول قرار دارد.

شاهین فتحی در جمع خبرنگاران از آماده باش نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران خبر داد و درباره سقوط بهمن در ارتفاعات و محورهای کوهستانی هشدار داد.

رئیس شورای شهر تهران در یادداشتی نوشت: افزایش تعامل و ارتباط میان دولت‌ها و ملت‌ها به شکل‌گیری روابط بین شهرها نیز انجامیده؛ موضوعی که از آن تحت عنوان دیپلماسی شهری یاد می‌شود و باعث شده شهرها نقش و جایگاه مهمی در حل و فصل مسائل و مشکلات جهانی داشته باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با توجه به بارش برف در سطح شهر تهران و لغزنده و مسدود شدن معابر گفت: با تلاش‌های نیروهای خدمات شهری که از نیمه‌های شب پای کار بودند هیچ انسداد ناشی از عدم برف‌روبی را شاهد نبودیم.
امروز چهارشنبه 26 بهمن ماه شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۸۱ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
امروزه در شهربازی‌های سرپوشیده از وسایل بازی مهیج و سرگرم‌کننده متنوعی استفاده می‌شود. اگر قصد خرید وسایل بازی برای این نوع شهربازی‌ها را دارید، این مقاله را مطالعه کنید.
یکی از بزرگترین یا می توان گفت بزرگترین مجتمع تجاری، تفریحی و گردشگری در کشور مجتمع ایران مال یا همان بازار بزرگ ایران است که در غرب تهران درست در محور غربی بزرگراه شهید همت راه اندازی شده است و این روزها در اقدامی عجیب هنگام خروج از شهروندان هزینه دریافت می کند.
در یکصد و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران تصویب شد؛ رانندگانی که به پرداخت عوارض طرح ترافیک خود تا پایان سال اقدام کنند مشمول دریافت ۳۰ درصد تخفیف می شوند.
مهدی پیرهادی با اشاره به بارش برف بی سابقه در روزهای اخیر در تهران گفت: شهرداری تهران باید ماشین آلات تخصصی خود را بهبود ببخشد و از همین اکنون باید برای تجهیزات برف روبی سال آینده اقدام کند.
شاید آخرین برف چشمگیری که آن هم تنها یک بار در تهران بارید مربوط به دوره کوتاه شهرداری محمدعلی نجفی باشد
سازمان آگهی های پرسون