شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

پرسون از خدمات ضعیف مدیریت شهری مشهد گزارش می دهد؛

فراموشی در نگهداشت یک کلانشهر

مشهد یکی از کلانشهرهای کشورمان به حساب می آید و روزانه هزاران مسافر از نقاط گوناگون نه تنها کشور بلکه سایر کشورها پذیرا است؛ اما این روزها مدیریت شهری مشهد آن طور که باید خدمات رسانی ندارد و نگهداشت این شهر به فراموشی رفته است.
پرسون از پایتخت مسکن مهر کشور گزارش می دهد؛

بازار داغ تبلیغات دیواری/ بی نظمی در معابر شهری پرند

شهر پرند به واسطه گستردگی ساخت مسکن مهر در دولت احمدی نژاد به پایتخت مسکن مهر کشور تبدیل شده است؛ اما این روزها بعد از دو دهه از عمر آن به یکی از شهرهای مهاجرت پذیر تبدیل شده که ساکنان آن با رویای کسب و کار به آن روی آورده اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد و گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال، در مسیر «جنوب به شمال» تا اطلاع بعدی ممنوع است.
فرماندار شمیرانات با اشاره به بی‌توجهی برخی از شهروندان نسبت به هشدارهای ستاد مدیریت بحران گفت: ترافیک سنگین در پی حضور گردشگران عملیات پاکسازی معابر و امدادرسانی‌های احتمالی را با مشکل جدی مواجه کرده و سلامت ساکنان و مسافران را به خطر می‌اندازد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اوایل امشب تا صبح فردا جمعه ۱۴ بهمن، در مرکز، نیمه شمالی و نیمه جنوبی استان تهران بارش برف و باران پیش بینی شده است و به طور کلی فردا شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم «اهدای یکصد و سی‌وپنج هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم»، ضمن رونمایی از دفتر املاک پهلوی در استان گیلان، جزئیاتی جدید از اموال خاندان پهلوی را تشریح کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر از برپایی ۵۹ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق آسیب‌دیده از زلزله خوی خبر داد و گفت: ۹۸ هزار و ۷۰۰ نفر تاکنون اسکان داده شده‌اند.

احمد وحیدی، در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای عالی استان‌ها؛

شوراها یک جریان نو در حکمرانی هستند

وزیر کشور گفت: شوراها نماد مردم‌سالاری و مظهر روشن مشارکت مردم در اداره امور خود هستند که با همیاری آن‌ها، بسیاری از مسائل کشور قابل حل است.
شورای شهر تهران روز گذشته مجوز فروش شش ملک را به شهرداری تهران داد. ارزش این املاک دست‌کم پنج‌هزار‌و ۷۱۹ میلیارد تومان برآورد شده، شورای شهر تهران در جریان بررسی فروش این املاک تأکید داشت قیمت کارشناسی‌شده باید به‌روزرسانی شود.
جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران؛

درآمد پارکینگ‌ها باید به شهرداری همان منطقه داده شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت:سازمان حمل و نقل و ترافیک، منابع حاصل از عوارض دریافت کرایه پارکینگ‌ها را مورد بررسی و بازنگری قرار دهد و درآمد پارکینگ‌ها باید به شهرداری همان منطقه داده شود.
سازمان آگهی های پرسون