شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

نامزد شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با پرسون؛

شورای دانا- شهر توانا

خسروی گفت: با توجه به شعار شورای دانا - شهر توانا، مجموعه سیستم حکمرانی کشور به گونه ای عمل کند که از طریق آموزش عمومی، مردم به حقوق شهروندی خود دست یابند.
نامزد شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با پرسون مطرح کرد؛

رسیدگی به مدیریت و معضلات شهری

مرتضوی گفت: در صورتی که مردم صلاح دانستند و مارا به عنوان اصلح انتخاب کردند، پروژه اصلی بنده رسیدگی به مدیریت و معضلات شهری است.
رئیس شورای ائتلاف استان تهران با تاکید بر اینکه تا این لحظه هنوز لیست نهایی شورای ائتلاف برای انتخابات پیش رو مشخص نشده است، گفت: قطعاً پس از اعلام لیست نهایی شورای ائتلاف هیچ گونه ائتلافی با سایر گروه‌ها انجام نخواهد شد.
سعید باقری گفت: از گروه های برگزار کننده تورهای غیر رسمی دعوت بعمل می آید که در راستای اهداف کلوپ موتورسواران جهت جهش کیفیت و‌جذب گردشگری در این حوزه همکاری لازم را انجام دهند.
در شرایطی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است که خروج خودروها از شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در تعطیلات پیش رو ممنوع است، گزارش ها از هجوم مسافران تهرانی به پایانه‌های مسافربری حکایت دارد.
نامزد شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با پرسون؛

مدیران کارت زن به سیستم مدیریتی کشور آسیب می رسانند

عشرت شایق گفت: نگاه مدیریتی ضعیف است؛ مدیر کارت زن که به ساعت خود نگاه کند که چه ساعتی باید محل کار خود را ترک کند یا بعضا مدیرانی که دچار روز مرگی شده اند؛ به سیستم مدیریتی آسیب می رسانند.
وثوقی بیان کرد: اشکالاتی را که در مدیریت، پارلمان های شهری، تبعیض و احقاق حقوق کارگران خدمات شهری وجود دارد را اصلاح خواهم کرد.
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت ایمنی پایتخت گفت: بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی با خرید چهار پهباد و تجهیزات پیشرفته برای آتش نشانی، امروزه تهران از لحاظ ایمنی در وضعیت خوبی به سر می‌برد.
ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از ممنوعیت سفر بین استانی بدون توجه به رنگ‌بندی شهرها از ظهر فردا چهارشنبه خبر داد.
خیالشان تا حدود زیادی از انتخابات ریاست جمهوری راحت شده چراکه کاندیدای مطرحی از جریان اصلاحات تایید‌صلاحیت نشد و به نوعی رقابت انتخابات ریاست جمهوری بیشتر میان کاندیداهای اصولگراست.
رئیس سابق شورای شهر تهران عملکرد شورای شهر پنجم پایتخت در حوزه حمل و نقل، ماجرای حصار شورا برای ورود عضو علی البدل، ثبات مدیریت شهری، حفاظت از باغها و شهرفروشی را مورد نقد و بررسی قرار داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با اشاره به اینکه آمار کودکان کار در پایتخت افزایش نیافته است، گفت: بسته التیام بخش شهرداری به خانواده متوفیان کرونا ارائه شد.