شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آمادگی ها برای اصلاح قانون حفظ باغات وجود دارد چراکه باید به گونه‌ای کار کنیم که کسی که زمین وی درخت و فضای سبز دارد، ضرر نبیند.

وزیر کشور ساماندهی معتادان متجاهر را اولویتی جدی در کشور خواند و گفت: بخش مهمی از مسئولیت ساماندهی این افراد در شهر تهران به شهرداری تهران واگذار شده و امید بر این است که با ظرفیت سازی مناسب، شاهد اقدامات رو به جلو در این عرصه مهم باشیم.
برای بهبود فضای حمل و نقل عمومی؛

تهران به ۲ هزار اتوبوس نیاز دارد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به رونمایی از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در شهر تهران، گفت: تعداد اتوبوس های باید به بیش از ۲ هزار دستگاه برسد تا بتوانیم بگوییم برای مردم کاری کرده‌ایم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با رد شایعه مربوط به کمبود غذا در نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب آرادکوه گفت: متاسفانه برخی حامی‌نماها به دلایل نامعلوم سعی در وارونه جلوه دادن زحمات همکاران ما دارند.
استاندار تهران گفت: بخشی از مسئله ترافیک به طرح ترافیک برمی‌گردد از اینرو باید از اول آذرماه ساعت طرح ترافیک به حالت قبل باز گردد.

رئیس شورای شهر تهران از مسئولان شهرداری خواست که در بودجه نویسی ۱۴۰۱ دولت پیش‌بینی‌های لازم را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل تهران در نظر بگیرند.



شهردار تهران با اشاره به خبرهای خوش حمل و نقلی گفت: گام به گام به سمت افزایش بیشتر رضایتمندی مردم و بهره‌مندی بهتر آنها از حمل و نقل عمومی پیش خواهیم رفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص پروژه های این معاونت در چهار سال آینده در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و تامین بودجه مسئله اصلی آن است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه ۲۵ درصد تخفیف عوارض شهرسازی گفت: از این مصوبه به علت اطلاع رسانی ضعیف و ناآگاهی شهروندان و مناطق استقبال نشده است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جلسه امروز اعضای شورا با شهردار پایتخت گفت:‌ از فردا 110 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی افزوده می‌شود.

شهردار منطقه 12 در تشریح اقدامات انجام‌شده برای بارندگی 14 آبان این منطقه از حفر 26 حلقه چاه جذبی و لایبروبی و پاکسازی کانال‌ها و انهار پیش از آغاز فصل بارندگی خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: هفته گذشته تحویل موقت خانه نیما از سوی پیمانکار به سازمان انجام شد و بنا هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.