شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه متاسفانه شورای پنجم یا شورای منصوب به اصلاح طلبان بلایی به سر این شهر آورده که باید به حال این شهر خون گریه کرد، گفت: با یک رویکرد جهادی و خدمت محور رضایتمندی شهروندان را دنبال می‌کنیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در ماه‌های گذشته پلیس راهور گزارش‌هایی را به ستاد کرونا داده که با توجه به آغاز فصل پاییز و ورود سرما به کشور و آغاز بارش‌ها که استفاده از خودروهای شخصی افزایش می‌یابد محدودیت تردد شبانه لغو شود.
معاون خدمات شهری شهردار تهران با تأکید بر اینکه زمینی که هم اکنون در تهران تملک شده است برای توسعه بهشت زهرا است، گفت: این مسئله در راستای توسعه بهشت زهرا و تسهیل در خدمت رسانی به مراجعه کنندگان خواهد بود.
احسان شریفی شهردار منطقه ۵ درجریان مانور برف روبی این منطقه نوید داد شهروندان منطقه ۵ در زمان بارش برف هیچ نگرانی نداشته باشند و از این نعمت الهی لذت ببرند.
شهردار تهران در نشست هم اندیشی با نخبگان منطقه 16 تهران گفت: صبح بعد از نماز عمده مناطق منطقه ۱۶ را دیدیم و این منطقه خیلی از شرایط مطلوب دور است. ما صبح در بین معتادان متجاهر بودیم و آنها نیز گناهی ندارند و بی مسئولیتی ها باعث شده تا به این نقطه برسیم. ما باید کاری کنیم که امید در بین جوانان شکل بگیرد تا سرمایه اجتماعی منطقه افزایش پیدا کند و آنها در جامعه نقش دستگیر و کمک کننده داشته باشند.
شهر یزد به دلیل تاریخی بودن در طول سال میزبان هزاران گردشکر داخلی و خارجی قرار دارد، همچنین به دلیل وجود مراکز آموزشی و اقتصادی گوناگون و قرار گرفتن این شهر در مرکز کشور سیل مهاجرت برای سکونت را در دو دهه اخیر به خود دیده است.
شهردار منطقه 12 در جلسه ملاقات مردمیِ مسجد خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله):

مساجد، مرکزیت فعالیت محلات باید باشند

شهردار منطقه 12 در اولین جلسه ملاقات مردمی که در مسجد خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله) برگزار شد، بر مرکزیت فعالیت محلات در مساجد تأکید کرد.
شهردار تهران در حکمی حمیدرضا صارمی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب کرد.

مدیرروابط عمومی شورای شهر تهران در مورد حریق امروز صبح درساختمان شماره ۲ شورا گفت: علت اصلی آتش سوزی شورای شهر در دست بررسی است.
در پی حادثه ضرب و شتم کودک زباله گرد؛

عزل رئیس اداره بازیافت منطقه ۲۱

در پی دستور علیرضا زاکانی برای برخورد با مسببان حادثه ضرب و شتم کودک زباله گرد رئیس اداره بازیافت و جانشین منطقه ۲۱ عزل شدند.

عضو شورای شهر تهران گفت: حدود ۱۳ هزار نفر دست فروش در شهر تهران فعال هستند که از این میان ۳۰ درصد تقریباً دارای شغل با سوابق بیمه‌ای هستند و در کنار آن به دستفروشی روی آورده اند.

شورا به‌عنوان نماد مردم سالاری و تحقق مشارکت آنها در مدیریت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی و باورهای دینی ما دارند. از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نخبگان اجتماعی، همواره گوش به زنگ آغاز حاکمیت شوراها در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بودند.
علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر سابق بهداشت گفت: بهانه جریمه طرح شبانه کرونایی این بود که جریمه‌های کرونایی به حساب وزارت بهداشت واریز و هزینه مقابله با کرونا شود!