شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان تختی با حضور علیرضا دبیر "رییس فدراسیون کشتی ایران"، دکتر محمدابراهیم امامی " رییس هیات کشتی تهران"، رضا صیادی "مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران" و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی درمنطقه 12 برگزار شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان تهران صاف و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف برای استان پیش بینی می‌شود و از فردا تا جمعه (۸ تا ۱۱ شهریورماه) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.
با گذشت ۵ ماه از سال جاری شهرداری منطقه هشت با کسب پیشرفت ۴۵/۳۸ درصدی اجرای پروژه های توسعه محله ای رتبه نخست را با اختلاف فراوان از رتبه دوم در میان مناطق ۲۲گانه به خود اختصاص داده است.
گسل جمعیتی شمال-جنوب تهران در فاصله ابتدا تا انتهای دهه۹۰ تشدید شد. رشد خاموش شکاف «خدمات سکونتی» و «ارزش املاک» بین پنج منطقه اول و ۱۲ منطقه جنوب شهر طی سال‌های اخیر باعث شده است نقاط مرغوب پایتخت در رشد جمعیت از مناطق فقیر سبقت بگیرد.
شهردار تهران با اشاره به برخی از صحبت‌ها مبنی بر اینکه مدیریت شهری پایانه اکباتان را به نام خود تمام کرد، گفت: این پروژه متعلق به ۱۴ سال پیش است و سال‌ها تعطیل بود؛ عقل سلیم حکم می‌کند کارهای مانده را تکمیل و در جهت ایجاد کار جدید حرکت کنیم.
سازمان آگهی های پرسون